dinsdag 5 februari 2013

Liftchallenge #35!

Goedemorgen!!

Na een overweldigende "vierkantjeschallenge", gaan we vandaag weer eens verder
 "met iets anders"!
Tja, en de kaarten vliegen ons al om de oren....want het is bijna valentijn, dus willen ook wij graag hartjes op je creatie zien! Hoeft geen valentijnkaart te zijn, als er maar hartjes op je kaart of creatie verwerkt worden!!
Hieronder een inspiratiefoto;



Wij hebben ons ook alvast uitgeleefd met hartjes, maar ook de winnares van
 challenge #33,Berdien!


Een tag, op de manier zoals alleen Berdien dat kan!


Dan onze voorbeelden;
Nadine heeft letterlijk een hart versierd!

Marjan laat zien dat je heus niet alleen maar rood hoeft te gebruiken...

Cornelie heeft van een fotolijst een persoonlijk cadeautje gemaakt!

Dus je ziet het, het hoeft geen valentijn te worden, hartjes kunnen op vele manieren gebruikt worden. Laat je fantasie de vrije loop, en laat ons weer iets origineels zien, we zijn weer heel erg benieuwd!

Onze sponsor van deze week is;


Paper & Pictures heeft weer een cadeaubon van €10,= beschikbaar gesteld!

Jullie kunnen je creatie linken tot zaterdag 16 februari 12.00 uur!

Veel plezier met deze challenge en laat jullie hart spreken!

"Liftgroet" van Nadine, Marjan & Cornelie


25 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden bij deze leuke challenge! Het papier ligt klaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge en wat een mooie voorbeeldkaarten. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer supermooie voorbeeldkaarten, hartjes doen het altijd goed toch? ik ga eens kijken of het er weer van komt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave opdracht en prachtige voorbeelden weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben gek op hartjes dus doe ik mee. Mooie voorbeelden van jullie, ik heb een CAS gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging en ik heb met plezier aan mijn bijdrage gewerkt!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb een kaartje geplaatst vond het erg leuk om te doen maar weet niet of ik wel mee mag doen omdat ik het idee van iemand anders weer heb gehaald.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zolang je er maar bij zet van wie het idee is, mag bij ons alles!

      Verwijderen
  8. Link nr 37 is verkeerd, heb naar julie log gelinkt ipv de mijne. Sorry, maar de pc had weer ens kuren.
    Zouden jullie deze willen vrwijderen. De goede staat er nu wel op.
    José.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem José, kan gebeuren. Als we eraan toekomen verwijderen we 'm.

      Verwijderen
  9. Ik vind het weer een heel leuke challenge en doe dus graag weer eens mee. Bedankt voor alle inspiratie dames, het heeft mij weer op een geheel nieuw idee gebracht en daar zijn dit soort challenges toch ook voor nietwaar! Hartelijke groetjes Yolanda v. B-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel vrije challenge deze keer, ook eens leuk :) Voor mij een gelegenheid om wat spulletjes te gebruiken waar ik niet zo vaak mee uit de voeten kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Had mijn kaart al een weekje liggen en wil dan ook graag meedoen. Is de eerste keer en ik hoop dat ik alles goed heb gedaan.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal goed gegaan Marja, bedankt! En hopelijk doe je de volgende keer weer mee?!

      Verwijderen
  12. Leuke uitdaging!
    Ik doe graag weer mee.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mijn kaartje staat er ook weer bij, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke challenge
    hartjes doen het altijd goed!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt. Ik doe graag weer mee.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke challenge! Wat een mooie creaties!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie voorbeeldkaarten.!
    De mijne is ook gelinkt.
    groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn kaart is twee keer gelinkt, de bovenste is niet degene, die voor de uitdaging is bedoeld.
    Het nummer van de goede link is nr. 69 en het kan zijn, dat nr. 70 hetzelfde plaatje laat zien. Ik was een beetje dom bezig. Mijn excuses.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb mijn reactie verwijderd omdat ik bij de verkeerde challenge "zat".
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen