maandag 21 november 2011

Uitslag #4

Goedemorgen allemaal,

Deze keer hadden we iets minder deelnemers, misschien was dit een lastige  kaart om te liften.
Maar genoeg kwaliteit hadden we met de inzendingen zeker! Bedankt dames, voor jullie mooie bijdragen! 
Tegelijkertijd maakt dat het erg lastig om te kiezen voor ons. Maar het is weer gelukt na goed overleg.

Dit is onze top 3 in alfabetische volgorde:

1. Anja



2. C@ro



Gefeliciteerd meiden! Jullie mogen deze button op je blog plaatsen.



Degene met de meeste punten en dus de winnares van deze challenge is....

Anja

Jij bent de meelifter voor een volgende challenge en mag onderstaande button op je blog zetten.


Van harte gefeliciteerd! Neem je even contact op met Cornelie? Zij zorgt ervoor dat haar mooie prijs jouw kant op komt en van haar hoor je ook meer over het hoe en wat. Haar e-mailadres vind je links in de sidebar.

Morgenochtend om 9.00 uur zijn we toe aan de nieuwe challenge, alweer challenge #5!
José zal jullie er alles over vertellen en nog meer...... want er gaan wat dingen veranderen hier.

Fijne dag nog allemaal en tot morgen!

Cornelie, Nadine, José en Marjan

12 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd meiden! en veel plezier met meeliften Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd meiden! Prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jippie de jippie ik zit hier te stuiteren heerlijk dat ik mag meeliften wat leuk bedankt dames en natuurlijk Caro en Monique ook van harte gefeliciteerd.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Anja, verdiend gewonnen, want het was echt een te gekke kaart! Ik was er in elk geval helemaal verliefd op! Succes en veel plezier met het meeliften. Ik ben benieuwd naar de nieuwe liftkaart!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames gefeliciteerd met jullie top 3 plek en Anja, wat een topkaartje!! Veel plezier met het meeliften.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat leuk!!! Op het CFY-blog mag ik vaak de top3 plaatsen uitdelen, nu weet ik hoe het voelt om er in te staan!! Ontzettend leuk! IK ben helemaal blij en vereerd! Anja en Caro jullie ook gefeliciteerd!
    Op naar de volgende lift!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anja van harte met je eerste plek en Caro en Monique jullie ook van harte met jullie top drie plek. Hele mooie liften! Hoop dat jullie met de volgende ook weer meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte dames uit de top3! En Anja met je meelift-plekje en de gewonnen prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de kaarten van de top 3 prachtig . . . hartelijk gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! Wat leuk zeg, meteen de 2e plek bij mijn 1e deelname. Niet slecht!
    Anja van harte gefeliciteerd met de 1e plaats. Je had ook echt een topcreatie.
    En Monique ook gefeliciteerd met je behaalde plaatsje in de top 3.
    Verder iedereen bedankt voor de felcitaties en natuurlijk het team bedankt voor het uitkiezen van mijn kaartje. Errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteeerddd mensen, heel terecht hoor!!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dames van de top 3 Gefeliciteerd!! En Anja veel plezier met je gewonnen prijs!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen