dinsdag 28 maart 2017

Liftchallenge # 116

*** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Bij Oma Dee ***

Hallo!

We zijn er weer met een nieuwe challenge, deze keer mijn beurt. 
Ik koos een kaart van Jana Millen om te liften en hier kun je er meer over lezen.


Bedoeling is: maak met inkt (of een ander medium... watercolor... Panpastel ...) een eigen achtergrond en breng daar met embossing teksten op aan.




Onze gastdesigner Danielle maakte deze gave kaart!


Deze bjoetie is van Cornelie:


En dit is die van mij:






Onze sponsor is deze keer Miranda van Bij Oma Dee en dan weet je ... altijd een gave prijs!
Een heel mooie stempel deze keer. 



Jullie doen toch weer mee? We zijn natuurlijk erg benieuwd naar wat jullie doen met deze uitdaging.
Succes en veel plezier ermee!

Je kunt je kaart linken tot vrijdag 14 april 18.00 uur

Groetjes van Cornelie en Marjan

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten! Deze sla ik even over, hiervoor heb ik geen materialen. Ik ben benieuwd naar alle inzendingen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaarten en wat een superleuke challenge, eentje die helemaal bij mij past, dus ik ga mijn best doen om weer eens een keertje mee te doen met jullie challenge, veels te leuk, ga zo door dames, elke keer weer een verrassing wat jullie weer voor leuks hebben bedacht:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie liftkaarten hebben jullie gemaakt dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeel erg gave challenge met prachtige voorbeelden! Eigenlijk jammer dat het deze week zo'n mooi weer wordt; denk dat ik meer buiten te vinden ben dan in mijn hobbykamer, haha. Maar ik heb 'm opgeschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden dames. Ik zou moeten kijken hoe dat precies moet, misschien dat ik het eens probeer.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie voorbeelden en ook een leuke kaart om te liften. Ik ga mijn best doen.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht: "waarom niet" Ik doe gewoon mee en hopelijk is mijn kaart goed genoeg voor de challenge.

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi voorbeelden dames

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke voorbeelden. GElukkig heb ik even tijd gevonden om een kaartje te maken tussen alle bedrijven door. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie hebben prachtige voorbeelden gemaakt. Tja, dit is echt een uitdaging voor mij. Moet echt even opzoeken hoe ik dit zou moeten doen. Misschien dat het me gaat lukken. Maar ik moet eerlijk bekennen dat de tuin ook mijn aandacht begint te vragen... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen