maandag 12 september 2016

Uitslag lift #107

Goedemorgen lifters!

Ja, dit was geen makkelijke, gezien de weinig deelnemers, maar ook aan de reacties van degene die deze uitdaging wel aangingen.
We hadden dus maar weinig langs te gaan deze keer, en hadden de top 3 snel klaar.
Hier komt ie, in willekeurige volgorde, voor en binnenkant. 


Het schattige babykaartje werd gemaakt door Judith




Deze prachtige pop-up bloem werd ingezonden door Sabine





En deze stoere liftkaart is van GerJanne


Voor jullie is deze button!



Maar de volgende button is voor GerJanne!! want zij is onze winnares van deze keer!
Gefeliciteerd! Je mag €10,- besteden bij Scrapheap! Wil je Cornelie even mailen?


Hebben we morgen weer een nieuwe lift voor jullie klaar staan natuurlijk. Uitgezocht door Marjan, en ik denk dat dit wel wat beter te doen is.
Tot morgen!

Groetjes Marjan & Cornelie


9 opmerkingen:

  1. Prachtige exemplaren dames heel mooi gedaan allemaal, gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de uitdaging was niets mis, mijn vakantie liep helemaal uit de pas met jullie challenge dus kwam er niet aan toe..... De volgende moet lukken, ik ben dan weer terug! Leuke top drie en super voor GerJanne!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De challenge was inderdaad lastig, maar wel een hele goede challege! Je maakt iets wat je niet snel zelf bedenkt, buiten je comfort zone...
    Gefeliciteerd GerJanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige top 3! Gefeliciteerd allemaal.
    Ik had even niet door dat het al voorbij was, Ik dacht dat ik nog een week had. Want ik vond het wel een hele mooi uitdaging. Want zoiets maak je niet zo snel, tenminste ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat superleuk!! Dank jullie wel! De andere dames ook gefeliciteerd. Cornelie, ik mail je zodra het kan. Wifi is soms niet zo best en anders wordt het donderdag.
    Ciao, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd GerJanne.
    Dik verdiend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten alle drie! GerJanne gefeliciteerd!! Jouw kaart is wel heel gaaf..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hartstikke mooie top 3; Dames gefeliciteerd! En Gerjanne geniet van je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten, knap gemaakt! Helaas is het hier bij een idee in het hoofd gebleven, wie weet lukt het met de komende challenge wel om weer mee te doen...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen