dinsdag 23 augustus 2016

Liftchallenge #107


>Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Scrapheap<

Hé goedemorgen lifters!

Daar zijn we weer, na een heerlijke vakantie, we hopen dat jullie ook allemaal hebben genoten.
We gaan vandaag weer fris van start met een nieuwe liftkaart. Wederom geprobeerd iets anders als anders te zoeken, en dit keer viel mijn oog op een Pop-up kaart. De knal kleuren tegen het zwart vond ik al gaaf, maar ook de manier waarop deze vlinders naar voren komen.
 Het origineel is van;



De bedoeling is om een Pop-Up kaart te maken. In eerste instantie wilde ik ook het harmonica effect hebben, maar dat is echt wel lastig, dus 'gewoon' Pop-Up is het nu geworden. Waarbij je zowel de binnenkant als de buitenkant van de kaart mooi maakt.

We hebben hier alvast wat inspiratie van onze kant en van de winnaressen van de vorige twee challenges.



Yvonne is de uitdaging aangegaan en heeft deze mooie uitwerking gemaakt!




Nicole heeft ook een prachtig voorbeeld gemaakt!



Ook hebben Marjan en mijn persoontje natuurlijk weer een lift gemaakt!


Bloemenpracht van Marjan!



En ook een lift van mij;


Een tros ballonnen voor een jarige! Op mijn blog nog een andere kaart trouwens...


Genoeg inspiratie zo toch?  Nou jullie! We zijn weer benieuwd wat jullie gaan maken! 
De sponsor van deze challenge is Scrapheap. Zij stellen een kortingscode van €10,= beschikbaar voor de winnares! Lekker shoppen!
Je kunt je lift linken tot vrijdag 09 september 18.00 uur.

Veel succes en plezier maar weer!

Groetjes Marjan en Cornelie


10 opmerkingen:

  1. Leuk dat jullie weer terug zijn !
    Het is wel weer een leuke , maar ook een pittige !
    Gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug in blogland... en wat een gave lift... maar eens kijken of ik wat kan bedenken... wie weet... lol... Kijk elke keer weer met spanning uit wat jullie nu weer bedacht hebben.. superleuk... ga zo door Cornelie en Marjan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Aletta! Gaan we zeker proberen, helemaal door jullie enthousiaste reacties en deelname! Dat vinden we zó leuk!

      Verwijderen
    2. Leuk dat je zo enthousiast bent en dank je wel ook van mij. We doen ons best en vinden het nog steeds leuk om dingen te zoeken voor jullie om te doen :)

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kaarten allemaal!! Zo leuk om te zien wat iedereen ervan gemaakt heeft.. Leuk dat de Liftchallenge weer begint!! En dat ik gast-designer mocht zijn bij deze challenge!! Veel succes voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jullie weer fris en fruitig terug zijn in Blogland...en dan nog met superleuke kaartjes om te liften...thanks!
    Ik ga zeker weer meedoen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en uitdagende challenge hebben jullie zo na de vakantie! Ik ga proberen of ik mee kan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer erg leuk dames, en ook jullie gelifte kaarten. Ik heb geprobeerd om er ook iets moois van te maken. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuke challenge en inspirerende voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen