maandag 20 juni 2016

Uitslag van Liftchallenge #105

Goedemorgen lifters!

Het weekend is alweer voorbij, en we hebben alweer de uitslag van challenge #105 voor jullie. Ontzettend leuk weer het aantal deelneemsters, en er zaten weer prachtige inzendingen tussen. We kunnen wel een top 10 maken...nou oké dat dan niet, maar we hebben wel een top 4, want we hebben een gedeelde derde plaats. Dus 4 kaarten deze keer en zoals altijd staan deze in willekeurige volgorde!










Gefeliciteerd allemaal, ontzettend mooie liften!

Deze button is voor jullie;


Maar de winnares van deze challenge, en zij stond bij beide van ons boven aan het lijstje...is

YVONNE!!!

Gefeliciteerd, prachtige kaart! 
De prijs komt zo snel mogelijk jouw kant op, en wil je Cornelie een mail sturen?

Natuurlijk staat er morgen weer een nieuwe lift klaar. Deze is uitgezocht door Marjan, het is weer een  mooie kaart!
Dus... zien we jullie morgen weer?

Groetjes van Marjan en Cornelie


13 opmerkingen:

  1. Prachtige liftkaarten dames van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat ik in de top 3 zit en gefeliciteerd Yvonne, Rosina en Colinda.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende toppertjes! Proficiat dames!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Alle vier prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!! Gefeliciteerd aan de andere dames en Yvonne veel plezier met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd top 3 dames, en Yvonne met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames , het waren ook hele mooie kaarten.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd allemaal. Hele mooie top 4!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verrassing!! Kom je thuis van een dagje weg, zit je even achter de laptop en zie je dat je gewonnen hebt, wat leuk!! Dankjulliewel! Natuurlijk ook de andere dames gefeliciteerd, want wat zijn het prachtige kaarten.. Nooit verwacht dat ik er als winnaar uit zou komen.. Ik ga zo Cornelie een mailtje sturen.. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige top 4, al vond ik alle kaarten die ik voorbij zag komen heel erg mooi met deze leuke techniek! Yvonne proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd dames; ik vind ze allemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woooow wat geweldig om te zien dat ik in de top 4 gekomen ben...Ik vind dat ontzettend leuk ...maar dat begrijpen jullie wel
    Ook Colinda en Els gefeliciteerd en zeker Yvonne een dikke proficiat met je met de prijsje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen