dinsdag 21 juni 2016

Liftchallenge #106

*** Voor deze challenge stelt Cornelie een leuke prijs beschikbaar ***

Hoi!

Zoals Cornelie al aankondigde is het mijn beurt om de liftkaart te kiezen voor deze challenge en dat is deze geworden:

 Hij is van Dawn McVey


De bedoeling is dat je schets aanhoudt en ook een gestreepte achtergrond erop verwerkt.

We gingen ermee aan de slag:


Onze gastdesigner José maakte deze mooie kaart in roze:


Cornelie maakte deze mooierd met gave stempeltjes en een prachtig accentje:


En deze is van mij:


Drie heel verschillende kaarten en wij zijn dan ook benieuwd wat jullie ermee gaan doen!
Want we hopen natuurlijk op veel inzendingen.

De prijs die je deze keer kunt winnen is door Cornelie beschikbaar gesteld.
Flamingo's zijn helemaal hot nu en dit is wel een erg leuke set!




Je kunt je kaartje linken tot vrijdag 8 juli 18.00 uur, doen jullie weer mee?

Succes!

16 opmerkingen:

  1. Ha, een leuke kaart om te liften !
    De inspiratie kaarten zijn weer top !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Ik ga ook proberen mee te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart om te liften en met jullie inspiratiekaarten ernaast gaan mijn handen weer jeuken om mee te doen..LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige inspiratie kaartjes...we gaan ons best doen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke liftkaart wederom en mooie voorbeeldkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke liftkaart. Die strepen zijn ook echt heel leuk als achtergrond. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitdaging, voorbeelden en prijs, daar moet ik wel aan meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke liftkaart weer, gave voorbeeldkaarten en 'heul' toffe prijs... Ik heb mijn bijdrage zojuist geplaatst, was weer gezellig om mee te doen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart om te liften, ik ga óók eens wat proberen! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart. Ben er mee aan de slag gegaan en gelijk 500ste volger geworden...haha
    Dacht dat ik dat al lang was.
    Zal mijn kaart zo plaatsen

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke lift :D Ik deed ook eens mijn best ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige uitwerkingen van jullie, dames!
    Mooie maar een moeilijke uitdaging voor mij.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend leuk om te doen weer. Mijn kaart staat er bij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moest er even over nadenken, maar het is gelukt om weer mee te doen! Ik hoop dat er nog heel veel leuke liftchallenges komen!

    BeantwoordenVerwijderen