dinsdag 31 mei 2016

Liftchallenge #105

>Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door "Bij Oma Dee"<

Goedemorgen lifters!

Wat hadden we na de vakantie gelijk alweer een leuk aantal deelneemsters, en prachtige liften, jullie maken het ons niet makkelijk!
Vandaag hebben we weer een nieuwe uitdaging voor jullie.
De originele kaart is van;


Het paneel stempelen had ik zelf al eerder gedaan, maar wat ik zo leuk vond aan deze kaart is dat het buitenste gedeelte niet is ingekleurd, en het binnenste wel, en doordat middelste gedeelte hoger op te plakken, geeft het een heel gaaf effect.
Dus de opdracht voor deze lift is;

Stempel een mooie afbeelding, snijdt een paneel uit, plak deze verhoogd op, en kleur alleen dat gedeelte.

Tip; eerst kleuren en dan pas plakken ;-)

Wij hebben alvast wat inspiratie voor jullie.



Marjan super gaaf, modern en strak!


Zelf heb ik voor Kraft gekozen, voor net even een andere look.

"Bij Oma Dee" heeft een super mooie prijs beschikbaar gesteld;


Paperpad van 'Fancy Pants' met bijpassende labels!

Jullie hebben de tijd tot vrijdag 17 juni 18.00 uur.

Veel succes, en plezier. We kijken weer uit naar jullie liften.

Groetjes Marjan & Cornelie


19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeelden weer ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh....prachtig! Doet me beetje denken aan een trifoldkaart, maar dan net even anders. Dit maakt weer enthousiast! Heel mooie voorbeelden!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaaaaaaaaaaaa..... gave lift.... ga er maar gauw mee aan de slag.... en jullie voorbeelden zijn ook zo leuk !!!!

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf zeg heel erg mooi daar kunnen we alle kanten mee op en jullie hebben prachtige voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie nieuwe Liftchallenge. Ik had al meteen een idee. Mijn kaartje staat al gelinkt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige liftkaarten van jullie. Echt mooi gedaan.
    Ook een mooie lift om te gaan liften, wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje om te liften! Jullie hebben mooie voorbeelden gemaakt. Ben er gelijk mee aan de slag gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo'n gave...ik doe weer mee hoor en de voorbeelden zijn super leuk!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Cornelie,

    I noticed traffic at my blog from yours so I came to check it out and I'm glad to meet you! I wanted you to know that the card you have shown here is not my card. It is the card of a friend of mine and it was her card that I CASEd. Your readers will notice that when they follow the link you've provided to my blog. The card you've shown is the one made by Joyce Mehrberg of "Cards by the Sea." You can see her name in the lower righthand corner of the photo. I just wanted to give her credit for the original idea, but I'm delighted you like my card, too! You ladies have made beautiful cards using this technique! Hugs, Darnell

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige Lift-kaart!! En jullie voorbeelden zijn ook al zo mooi, super! Ik ga zeker weer meedoen..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een supergave lift met prachtige voorbeelden! Ik heb meegedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie inspiratie voorbeelden dames.
    Ik ben er ook mee aan de slag gegaan...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge en wat een mooie creaties zijn er gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had deze kaart zelf ook al een keer gelift, maar vond het leuk om deze techniek nogmaals toe te passen
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik was echt geïnspireerd door jullie en heb net mijn tweede kaartje gelinkt.... Ik ben vergeten een 2 achter mijn naam te zetten, sorry! Super leuke challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke lift!!
    Een heel gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen