dinsdag 16 februari 2016

Liftchallenge #101

>dit bericht wordt mede mogelijk gemaakt door "Bij Oma Dee"<

Hé goedemorgen lifters!

Hier zijn we weer met een nieuwe liftkaart, en wel lift #101!
Zoals een aantal van jullie al zeiden, óp naar de volgende 100. We doen ons best ;-)
Wel gaat er wat veranderen op ons blog...

Doordat twee van onze sponsors er binnenkort mee stoppen, betekent het dat de andere sponsors automatisch vaker aan bod zouden komen. Dit willen wij zelf niet, en hebben daarom besloten de duur van challenge te verlengen. Normaal was dit twee weken, en we verschuiven dit nu naar drie weken.
Zo lossen we gelijk het probleem op. Wij hebben iets meer tijd, én jullie hebben ook meer gelegenheid om mee te doen, want we lezen maar al te vaak, ik had te weinig tijd ;-) 
Dus we hopen dat jullie ook profijt hebben van deze beslissing!

Dan nu verder met de nieuwe liftkaart!


Het origineel is van;
Daniëlle, het grappige is dat zij deze ook al had gelift ;-)

Maak een corsage op je kaart! Dat is de bedoeling, en hou de schets daarbij aan.

Winnares van #99, Marion, maakte deze prachtige lift!


Werkelijk weer een pláátje van Marjan!


En ik in mijn favoriete kleurtjes!

Volgens mij goed te doen, en lekker ouderwets liften!
"Bij Oma Dee" heeft een onwijs mooie prijs uitgezocht! 


Een paperpad van 'Pebbles' met bijpassend Cardstock.

We hebben vanaf nu dus langer de tijd voor de liftchallenge. 
Deze challenge duurt tot vrijdag 04 maart 18.00 uur! De uitslag weer gewoonlijk de maandag daarna.

Veel plezier weer met liften, en je kunt je kaart hieronder weer linken.

Veel plezier!
Groetjes Marjan & Cornelie

28 opmerkingen:

  1. Wat is 'ie gaaf! En wat een super mooie kaarten hebben jullie alle drie gemaakt zeg! Eens zien of ik deze keer weer mee kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart hebben jullie uit gezocht om te liften, en wat een leuke veelzijdige voorbeelden hebben jullie gemaakt, dat geeft inspiratie. Een goed idee om de drie weken een liftchallenge...groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw... zeker weer een gave lift... en de voorbeelden zijn ook allemaal weer zooooo leuk en moooiiiii.... Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super originele liftkaart weer, leuk! De uitwerkingen zijn weer plaatjes en nu is er echt geen excuus meer om niet mee te doen haha.

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuke liftkaart en jullie voorbeelden zijn weer super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke liftkaart weer en mooi blog van Danielle. De voorbeelden zijn ook geweldig! Het grappige is dat ik meteen kan zien wie wat gemaakt heeft, jullie hebben allemaal zo een eigen stijl je hoeft er geen namen meer bij te zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooie te liften kaart weer.. En jullie voorbeelden ook! De top 3 van gisteren zijn allemaal terechte winnaars, prachtig allemaal!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie, originele kaart, en wat hebben jullie'm geweldig gelift. Drie weken...ik zet dit op mijn to-do lijstje, moet lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super uitdaging! En heerlijk wat meer tijd!!
    Jullie voorbeelden zijn prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een originele lift! Daar ga ik eens goed voor zitten want de mooie voorbeelden nodigen wel uit!
    En zo fijn, dat we nu wat meer tijd hebben...
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een uitdaging. Niet iets wat ik snel zou doen. Toch heel leuk. Ook hele mooie voorbeelden weer. Mijn kaartje staat erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke uitdaging, ik ga weer mijn best doen.
    De voorbeelden zijn super!!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave lift kaart! En een goede beslissing om het naar 3 weken om te zetten en zo direct meerdere 'problemen' op te lossen :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stuk voor stuk leuke kaarten! Jammer voor jullie dat er sponsors afhaken, maar het is een goed idee om de termijn dan wat langer te maken. Misschien lukt het me nu eindelijk wél om af en toe mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie uitwerkingen hebben jullie gemaakt! Mooi speels, dat van mij oogt nog een beetje stijfjes :) Ook ik vind het fijn dat de periode verlengd is, de weken gaan al zo hard!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave lift, voorbeelden èn prijs! En de drie weken vind ik ook toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke lift zeg en prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt ! ik heb ook een poging gedaan,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige voorbeeld zijn er gemaakt...top!
    Leuke prijs te winnen met deze super gave lift.
    Ik heb mijn liftkaart geplaatst.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een uitdagende liftkaart! En fijn dat de challenge nu 3 weken is.. Leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh nee hé nu doe ik eens een keer mee en het gaat het niet goed. Mijn kaart staart er twee keer, kunnen jullie er één verwijderen? Sorry.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn inzending is geplaatst! Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke lift challenge. Heb dit keer voor de eerste keer meegedaan en het was leuk. Mooie voorbeelden gemaakt door het dt team.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke kaart om te liften!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn eerste inzending was niet volgens de regels dus hierbij een nieuwe kans ingestuurd op het laatste moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohwwww... wat een prachtige inzendingen zijn er bij deze Liftchallenge ingezonden... Helaas deze keer geen bijdrage van mijn kant maar ohw... wat zal ik moeilijk voor jullie worden om een top3 uit te zoeken.. hahaaha... wens jullie veel sterkte daarmee... Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb gewonnen, kan het bijna niet geloven, want het waren allemaal mooie inzendingen. Bedankt, mijn maandag kan niet meer stuk :)
    XX Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen