dinsdag 19 januari 2016

Liftkaart #99

>Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Creabest<

Goedemorgen lifters!

Hier zijn we alweer met liftkaart #99!!
Deze keer mocht ik weer een keuze maken, en dit leek mij wel weer een heel leuke techniek!
Het origineel is van 
De foto krijg ik helaas niet groter, want groter werd deze foto steeds minder scherp, dus dan maar zo...


Met de inspiratie van ons erbij is het vast duidelijk wat precies de bedoeling is.
Uit stansen die in elkaar vallen, als een soort puzzel stukjes, weer een woord stansen.

Ineke maakte deze lift met vlinders


Erg mooi!

Marjan maakte deze toffe verhuis kaart.


Op haar blog nog een andere versie!

En ik maakte een lift met flesjes...


Proost!
Op mijn blog nog een tweede lift...en de gelijkenissen met Ineke zijn, zonder dat we dat van elkaar wisten,...treffend ;-)

Snuffel tussen je stansen, combineer en probeer, 
en link dan je liftkaart voor vrijdag 29 januari 18.00 uur.

De prijs voor de winnares van deze challenge is van Creabest, en is een cadeaubon van €10 ,=
te besteden in hun winkel of webwinkel.

Daag jezelf uit, wees creatief, en heb vooral veel plezier met het maken van deze liftkaart!

Succes!

Groetjes Marjan & Cornelie


23 opmerkingen:

  1. Soms heb je bij het zien van de challenge meteen een idee, dat is nu het geval! Dus nu hopen op een beetje knutseltijd van de week... Super voorbeelden dames, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohwieeee... wat is dit weer een leuke uitdaging !!!
    Wilde ook al graag met de vorige uitdaging meedoen maar helaas was t me niet gelukt maar deze keer ga ik t weer proberen :))))
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha... tis me gelukt hoor... deze reis ben ik zelf de eerste... was superleuk om te maken :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe techniek! En super voorbeelden weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitdaging weer, ik hoop dat het deze keer lukt, de tijd gaat zo snel, ze zijn alweer voorbij voor ik kans krijg er aan te beginnen!
    Leuke voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!!! Ik doe weer mee; ik kreeg zowaar gelijk een idee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh deze is helemaal leuk! Mooie voorbeelden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nog even een vraag: het lijkt of de woorden op de stansen zijn geplakt, maar ik begrijp uit jullie omschrijving dat je de stansen als een puzzeltje tegen elkaar plakt en dan een woord of letters eruit stanst? Of mag het allebei?

      Verwijderen
    2. Bedoeling is letters of woord eruit te stansen inderdaad. Succes!

      Verwijderen
  8. Wat een leuke uitdaging. Maar het is me na wat gepuzzel wel gelukt hoor. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een hele leuke lift meiden en hele duidelijke en mooie voorbeelden ook van Ineke!
    xxxx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat viel nog niet mee... Een echte challenge!! Jullie voorbeelden zijn weer super!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge, maar mijn kaart is niet helemaal volgens de regels. Ik kan m niet verwijderen, willen jullie dat doen. Bedankt alvast en ik ga een nieuwe kaart maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb net mijn inzending geupload! Het was een heel gepiel, met dat woord... Maar het is gelukt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, liftchallenge nr 99 alweer! Weer een superleuke liftkaart, en jullie voorbeelden zijn top. Bedankt voor de inspiratie keer op keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, liftchallenge nr 99 alweer! Weer een superleuke liftkaart, en jullie voorbeelden zijn top. Bedankt voor de inspiratie keer op keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, heb mijn bijdrage net geplaatst om mee te doen met deze lift 99. Super om te doen, een leuke uitdaging!
    Prachtige voorbeelden meiden!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuke kaart weer om na te maken, ik heb mijn kaart geplaatst.
    Mooie voorbeeldkaarten ook, top gedaan.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn kaartje staat erbij, hoor! Leuk om te doen dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is gelukt om mee te doen, was een echte uitdaging het lijkt makkelijker dan het is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb met plezier mijn kaartje gemaakt....maar twijfelde wel of ik mee zou doen. Het voldoet niet helemaal aan de eisen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb mijn kaartje geplaatst. Was erg om te makne.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen