dinsdag 5 januari 2016

Liftchallenge # 98

**** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door De Scrapheap****

Goedemorgen allemaal!

Allereerst willen wij jullie nog een heel mooi, gezond en creatief 2016 wensen en hopen we dat jullie fijne feestdagen gehad hebben! 

Een nieuw jaar .... we gaan weer proberen leuke challengekaarten en opdrachten voor jullie te vinden!
Ik mag de aftrap doen en koos een kaart met een techniek die ik nooit eerder gezien en gedaan heb en hopelijk valt dit ook bij jullie in de smaak. 
De techniek is stempelen door een stencil en dat omlijnen met fineliner. De kaart is van Sanna en als je op de link klikt vind je een goede turorial.
Je bent vrij in het model dat je kiest maar wel moet deze techniek een groot gedeelte van je kaart beslaan.




Onze gastdesigner Marit maakte deze mooie kaart:



Ineke, onze winnares van de vorige keer maakt voor de volgende challenge een kaart.


Cornelie leverde een geweldige kaart af, mooi met de sequinstempels!


Ik maakte een envelop kaart met een flapje en gebruikte heel kleine stempeltjes.
Op mijn blog nog een kaart.




Deze challenge wordt gesponsord door De Scrapheap 


Zij stellen een kortingscode van €10.00 in de webshop beschikbaar.


Doen jullie mee? We zijn heel benieuwd en wensen jullie veel succes en plezier met deze techniek!


Je hebt de tijd voor deze challenge tot vrijdag 15 januari 18.00 uur.

Groetjes van Cornelie en Marjan


26 opmerkingen:

  1. Fabulous cards and a very Happy New Year x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug met deze uitdagende opdracht.
    De beste wensen voor 2016.

    Groet, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige voorbeelden.. en leuke challenge.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow...leuke opdracht, maar niet makkelijk denk ik.
    Ik ga de uitdaging aan.
    De voorbeelden zijn super mooi gedaan!!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gááf, ik heb op de link geklikt en wat een grappige techniek..ik doe zeker mee..LOL
    De beste wensen allemaal nog voor 2016 en een gave binnenkomer dit. Mooie voorbeeldkaarten ook..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy NewYear Cornelie en Marjan! Deze techniek ga ik zeker proberen en als het wat is geworden zal ik hem linken! haha Heel leuk bedacht!!!!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De allerbeste wensen voor 2016, dat het maar een mooi, creatief jaar mag worden in goede gezondheid, proost!

    Maar ohwww... wat is dit een gave uitdaging, je beginnen het jaar goed, TOP... heb zin om iets moois te maken voor deze uitdaging... ff tijd zoeken... whhahah...

    groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie ook de beste wensen voor 2016. Ik ben de challenge aangegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie ook de beste wensen. Het begint in ieder geval goed met een hele leuke challenge. Ga er binnenkort eens even lekker mee spelen :-)
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een creatief en inspirerend jaar gewenst voor jullie en dan dus ook voor ons!
    Leuke challenge. Ik ga mijn best doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook voor jullie de beste wensen voor een mooi, gezond en vooral creatief 2016!! En wat beginnen jullie weer goed.. Super leuke challenge, dus ik ben weer van de party! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een "opdracht" ... Maar wel leuk. Als je de tekst bij mijn kaart lees je waarom het best wel uitdaging voor me was. Overigens iedereen uiteraard een mooi en creatief 2016 gewenst. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke opdracht zeg, daar ga ik eens mee aan de slag. Voor jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke techniek om uit te proberen. Ben er meteen mee aan de slag gegaan.
    Mooie DT voorbeelden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke techniek om uit te proberen. Ben er meteen mee aan de slag gegaan.
    Mooie DT voorbeelden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke opdracht!! Ben ermee aan de slag gegaan, maar waar kan ik Mr. Linky vinden?
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onderaan ons bericht staat MR. Linky waar je je lift kunt linken. Succes! Laat maar even weten als het niet lukt!

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor je reactie, maar volgens mij ben ik echt blind even, want ik zie hem echt niet..
      :(

      Verwijderen
    3. Heb je je kaart al op je blog gezet? Want dan kunnen wij deze voor je linken als je dat wilt. Gek he, dat jij deze niet in beeld komt. Maar je mag ook de link van je bericht hier bij de reacties plaatsen, komen we ook bij je kijken! Succes!

      Verwijderen
    4. Ja heel gek, maar ik heb hem geplaatst: http://www.gelindaskaarten.blogspot.nl/2016/01/hartjeswolken.html
      Super! Dankjulliewel!

      Verwijderen
    5. Je kaartje heb ik gelinkt via mr Linky op ons blog. Hopelijk lukt het een volgende keer wel :) Er staat ook een uitleg bij op ons blog, als kijkt helemaal boven aan.

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  17. Wat een leuke techniek en wat een super mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een super leuke manier om een kaart te maken, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook al ben ik véél te laat met insturen, ik heb er zo lekker aan zitten ploeteren, dat ik hem jullie toch wilde tonen. Jullie voorbeeldkaarten zijn TOP. Hartstikke leuk om ons uit te dagen met een nieuwe techniek. Petje af voor jullie prachtige kaarten! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen