dinsdag 6 oktober 2015

Liftkaart #93

>Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door "Scrapheap"<

Hé goedemorgen lifters!

We zijn er alweer met een nieuwe liftkaart. Ik heb een kaart uitgezocht van 


Zij maakt prachtige kaarten, en ook de kleuren spatten altijd van het scherm. Ik ben fan!


Zo ook bij deze kaart. Heerlijke kleuren, en de kracht door de eenvoud, knap!
Ik hoop dat jullie het ook een leuke kaart vinden.

We hebben ook aan Miranda gevraagd of ze deze kaart wilde liften, omdat zij onze winnares was van lift #91!


Super mooi en strak gedaan! Heel andere uitstraling, maar erg mooi!




Marjan gebruikte "Brusho" om de bloemen te kleuren. Leuk spul!




Zelf maakte ik een verhuiskaart, en kleurde de sleutels met "Distress Inkt".


Natuurlijk zijn we weer heel benieuwd naar jullie liften!
Je kunt je lift linken tot vrijdag 16 oktober 18.00 uur.

Onze sponsor van deze week is

"De Scrapheap"

en zij stellen een bedrag van 10 euro beschikbaar, te besteden in hun webwinkel.

Veel plezier en succes weer met deze challenge!

Groetjes Marjan en Cornelie

10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige leuke lift weer... en de liftkaarten zijn ook geweldig! Vooral die met die sleutels... die ga ik ff pinnen want verhuiskaarten vind ik altijd zo moeilijk:))) Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow leuke liftkaart hoor en prachtige uitwerkingen weer. Ben ook fan van Kay ze maakt echt geweldige dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk altijd even bij de kaarten maakster waar jullie inspiratie van krijgen en idd. ze durft kleur te gebruiken, maar jullie ook!!!
    prachtige voorbeelden weer en succes met de Challenge
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke liftkaarten en al die kleuren zo vrolijk en fris!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, vrolijke liftkaart. Mijn idee is al geboren en komt er zsm aan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie liftkaart! EN mooie oook!! Ik ga meedoen, alleen nog even bedenken wat te nemen ipv vlinders.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn bijdrage staat erbij! Wat is de lift weer leuk om te doen.. Mooi ook hoe jullie er alle drie een eigen draai aan hebben gegeven! Ik heb het bij vlinders gehouden :)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel origineel voorbeeld en nu al weer leuke dingen gezien. Jullie zijn goed bezig, meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke liftkaart. Ook de verschillende uitwerkingen zijn mooi!
    Ik kreeg inspiratie voor een kerstkaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen