dinsdag 20 oktober 2015

Liftchallenge # 94

*****Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Creabest****

Hallo!

Na de leuke challengekaart van Cornelie weer een die door mij werd uitgezocht.

Ik koos deze kaart van Maile Belles omdat ik de gescheurde randjes en het kleurverloop zo leuk vind.
Dus bij de liftkaarten willen we dat ook graag terugzien, net als de grondschets van de kaart.





Onze gastdesigner Nelleke maakte deze mooie lift met het schattige slakje:


Cornelie maakte een gave kaart in haar favoriete kleuren, zo leuk dat molentje!


En ik maakte er een kerstkaart van, op mijn blog nog een in een andere kleur:




Deze keer is onze sponsor Creabest met een cadeaubon van €10,00, te besteden in de winkel, webwinkel op op een beurs (Kreadoe of ArtSpecially). De bon is drie maanden geldig.

Doen jullie weer mee? We zijn heel benieuwd naar de liftkaarten die jullie gaan insturen.
Je kunt je kaart linken tot vrijdag 30 oktober 18.00 uur.
Succes en veel plezier!

Groetjes van Cornelie en Marjan



25 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie voorbeelden! En wat een leuke lift, weer eens heel anders met de gescheurde randjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden dames! Leuke kaart om te liften! Ik ga mijn best doen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave challenge.... jullie liften zijn stuk voor stuk juweeltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohwieeee... wat een leuke lift... prachtige kaarten dames!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, wat een leuke......... Mooi DT werk!
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow gave kaart om te liften en prachtige exemplaren van jullie en de designer toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie hebben weer een leuke kaart gevonden met de gescheurde randjes, is een tijdje heel populair geweest hè!
    Jullie voorbeeld kaartjes zijn weer prachtig!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben weer een leuke kaart gevonden met de gescheurde randjes, is een tijdje heel populair geweest hè!
    Jullie voorbeeld kaartjes zijn weer prachtig!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super toffe liftkaart en jullie uitwerkingen ervan geven alvast weer extra inspiratie! Ga gauw tijd zoeken om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook dit is weer een hele mooie kaart om te liften, ik hoop dat het deze keer lukt om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend mooie lift kaart! Hier ga ik zeker tijd voor maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg gave liftkaart en mooie uitvoeringen, heel tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een leukerd weer! En prachtige voorbeelden!!! Hopelijk lukt het me deze keer wel. Mijn poging van de vorige lift is in de papierbak geëindigd....Ik ga mijn best doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart!! EN jullie uitwerkingen zijn ook top! een kleuren afgesproken En alle drie verschillend...
    Ik hoop mee te kunnen doen, maar geen idee of ik zoveel verschillende tinten van 1 kleur heb...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke lift kaart en wat een prachtige uitwerkingen van jullie alle drie!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke lift weer. En wat een gave voorbeelden hebben jullie gemaakt. Mijn kaartje is inmiddels gelinkt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke lift wat mooie uitwerking vannjullie voorbeeld kaarten
    Ik ben aan het werk gegaan en doe weer mee ik hoop nou dat deze keer goed is gegaan met linken
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie voorbeeldkaartjes! Dat wilde ik ook wel eens proberen! Ik heb mijn uitwerking hiervan gelinkt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige voorbeelden en leuke kaarten van iedereen die mee doet!
    Ik heb mijn kaartje ook gemaakt.
    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met nummer 20 in de rij staat mijn bijdrage erbij!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo, wat een leuke blog is dit. Ik wil graag meedoen en heb een kaart gemaakt, maar het linken lukt me niet, wat nu ?
    http://yvonne120.blogspot.nl/2015/10/een-kerstkaart-liften.html
    Mag het ook zo ?

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt dat jullie me erbij hebben geplaatst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Net op het nippertje :) Vond het zo'n mooie kaart om te liften!!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen