maandag 29 juni 2015

Uitslag Liftchallenge # 88

Goedemorgen!

Hier zijn we weer met de uitslag van de Mixed Media kaart challenge. Daarvan verwachtten we al een beetje dat er minder deelnemers zouden zijn, maar toch gingen achttien dames de challenge aan waarvan er een flink aantal flink uit hun comfortzone getrokken werden. En dat is nou juist zo ontzettend leuk!! Dat je dan toch die kaart gaat maken en komt tot een resultaat waarvan je dacht... hierover ben ik tevreden en wat was het leuk om eens te doen. Echt erg leuk om te zien en te lezen hoe dat ging. Ook een aantal pro's op dit gebied deden mee en stuurden werkelijk schitterende kaartjes in, maar allemaal waren het kaartjes waar Cornelie en ik nog erg moeilijk een keuze uit maken konden!

Na stemming kwamen Cornelie en ik tot de volgende toppers, in willekeurige volgorde....









Van harte gefeliciteerd en bedankt voor jullie mooie kaartjes! Jullie mogen deze button op je blog zetten als je wilt:



En dan natuurlijk de winnares... dat werd na puntentelling...... BRENDA!!

Gefeliciteerd, jij wint de leuke prijs die Miranda van Bij Oma Dee ter beschikking stelde. Daarbij nodigen we je graag uit voor de volgende Liftchallenge als gastdesigner. Mail je mij (Marjan) even? Dan stuur ik je adresgegevens door naar Miranda en hoor dan ook graag of je mee wilt doen. Natuurlijk mag jij deze button op je blog plaatsen.




Morgen zijn we er weer met voorlopig de laatste challenge van deze zomer. Die is door Cornelie gekozen en ik weet zeker dat jullie dit een erg leuke gaan vinden. Tot morgen dan maar?

Groetjes van Cornelie en Marjan

10 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd dames werkelijk prachtige kaartjes en wow Brenda heel erg mooi gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, Brenda, gefeliciteerd met je eerste plaats.
    Je kaart was prachtig, de anderen trouwens ook, maar er kan maar een de winnaar zijn...
    Ik had ook graag mee gedaan, maar het lukte niet qua tijd.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat een mooie top 3, allemaal prachtige kaarten!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, het zijn alledrie hele mooie kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf!! Ik ben heel erg blij met mijn plaatsje in de Top 3. Wat een eer en dat had ik nooit durven dromen. Dank je wel dames en ook Mina en Brenda van harte gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee wat gaaf!! Dankjewel! Mijn mailtje komt er aan Marjan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, alweer in de top 3, dankjulliewel! Brenda, gefeliciteerd met je nummer 1 plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een prachtige top 3 Gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige top 3 en winnaar Brenda, allemaal van Harte Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen