dinsdag 3 februari 2015

Liftchallenge #80

*** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Creafine***

Goedemorgen!

Ja hoor, jullie vonden de vorige ook weer een leuke challenge, dat bleek wel uit de inzendingen en de dingen die we lazen op jullie blogs. Deze keer is het mijn beurt en ik koos voor deze kaart van Joscelyne Cutchens. Een lichte, vrolijke kaart met een leuk design, die mij goed liftable leek.



Onze winnares van de vorige keer Maria, maakte er maar liefst twee en kijk eens wat een gave kaartjes dat werden!



Maar natuurlijk zijn Cornelie en ik er ook mee bezig geweest:

Cornelie:


Marjan:




Allemaal kozen we voor een witte ondergrond, maar dat is natuurlijk helemaal geen verplichting.


Doen jullie mee? We zijn benieuwd naar jullie inzendingen. 

Je kunt deze keer een leuke prijs winnen van Creafine:


De prijs is deze keer een cling stempel Newsprint Butterfly CG443




Je kunt je kaart insturen tot vrijdag 13 februari 18.00 uur..... succes!

Groetjes van Cornelie en Marjan




14 opmerkingen:

  1. Supermooie liftkaart en ook jullie voorbeelden zijn schitterend! Ik ga deze keer proberen om mee te doen!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave liftkaart en wat een mooie voorbeeldkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow leuke uitdaging en wat een prachtige uitwerkingen zeg toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor het eerst op deze site, en wat een leuke challenge. Het is even geleden dat ik het gescrapt, maar vond het wel weer leuk om te doen.

    En wat een leuke liften zijn er van de lift-kaart gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke liftkaart hebben jullie weer uitgezocht. De kleuren zijn echt spetterend. Ik heb ook meegelift alleen heb ik een andere basiskleur genomen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart zeg, beetje voorjaar.....
    Heb weer zin om mee te doen, dus wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met vrolijke kleurtjes hebben jullie uitgekozen en jullie voorbeeldkaarten zijn stuk voor stuk plaatjes! Ik hoop dat het lukt om weer mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag de liftkaart en was er gelijk helemaal weg van! Ik heb hem dan ook wel "echt" gelift...hoor het wel of hij mee mag doen aan de challenge...ik heb er in ieder geval veel plezier aan beleefd! En ik denk met mij veel andere, er zullen vast heel veel inzendingen komen! Veel succes allemaal! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke Liftkaart!!
    Mag je meer dan 1x meedoen of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke challenge, ik heb mijn kaart geplaatst maar ben eigenlijk te laat met insturen. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen