dinsdag 25 november 2014

Liftchallenge #77

Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door "Bij Oma Dee"


Goedemorgen lifters!

Natuurlijk hebben we vandaag weer een nieuwe liftkaart voor jullie. De laatste van dit jaar, daarna nemen we een paar weekjes vakantie, en dan gaan we in het nieuwe jaar weer verder.
Maar voordat ik verder ga met deze blogpost laat ik eerst Nadine nog even aan het woord;

Ruim drie jaar geleden plaatste Cornelie een reactie op mijn blog: 'die kaart zou ik ook wel eens willen liften'. Ik daagde haar uit en van het een kwam het ander. We zetten een heus liftblog op, ontmoetten elkaar in het echt en voor we het wisten hadden we tweewekelijks een leuk aantal deelnemers én sponsors. José kwam erbij als teamlid en niet lang erna vroegen we Marjan erbij. Ik kan terugkijken op drie supercreatieve jaren, waarbij ik regelmatig uit mijn comfortzone moest om een liftkaart te maken. Soms een uitdaging, vaak ging het me goed af.
En hoe leuk ik het liften ook vind, dit is mijn laatste liftkaart voor het liftchallengeblog. Ik ga tijd maken voor andere dingen die op mijn pad komen, op zoek naar nieuwe uitdagingen. Gelukkig kan ik het met een gerust hart overlaten aan Cornelie en Marjan, dus jullie kunnen lekker door blijven liften. Graag zelfs!  En wie weet kom ik af en toe nog wel even voorbij met een liftkaartje. Naast Marjan en Cornelie wil ik jullie allemaal heel erg bedanken dat jullie van de liftchallenge zo'n succes hebben gemaakt. Bedankt voor jullie enthousiaste deelnames, de mooie en bijzondere kaarten en leuke reacties. Ik vond het te gek!

En toen waren er nog maar twee...
Heel erg jammer vinden Marjan en ik het dat Nadine stopt. Zo waardevol op vele fronten, maar vooral in haar prachtige stijl van kaarten maken. Ja, we zullen je zeker missen Nadine!

Nu dan toch verder met de nieuwe liftkaart. Het origineel is van Kay Miller. Zeer zeker de moeite waard haar blog eens te bezoeken!


Een leuke en mooie kaart om te liften volgens mij.

Nicole, onze meelifster van deze keer heeft ook een prachtige kaart gemaakt! 


Echt een "frozen" effect, heel mooi!

Nadine bleef dicht bij het origineel, prachtig van kleur!

LC#77

Deze beauty van Marjan mag er ook weer zijn!


Cornelie koos ook voor paars, maar met dessinpapier. Geeft een ander effect!

Ga er lekker mee aan de slag, je kan er zoveel kanten mee op!
Je kunt je kaart linken tot vrijdag 05 december 18.00 uur.

Deze keer een leuke prijs van "Bij Oma Dee"!


Super tof toch?!!


In het nieuwe jaar gaan Marjan en ik dus samen verder. De nieuwe challenge start op dinsdag 06 januari. Maar eerst natuurlijk nog de uitslag op dinsdag 09 december!

We kijken uit naar jullie kaarten!
Veel plezier weer met liften!

Groetjes Nadine, Marjan & Cornelie

25 opmerkingen:

  1. Jammer dat Nadine stopt.....maakt altijd van die mooie liftkaarten.
    En deze lift is ook weer een hele leuke ...mooie inspiratie voorbeelden hebben jullie gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Nelly! Ik zal vast nog vaker kaarten liften op mijn eigen blog, hoor :) En jij gelukkig ook, ik blijf het blog in de gaten houden!

      Verwijderen
  2. We zullen de mooie kaarten van Nadine zeker missen! Dankjewel voor alle inspiratie Nadine en succes met alles wat je gaat doen!
    De liftkaart is weer een hele leuke!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, Yvonne. Ik heb ook genoten van jouw liftkaarten! Dus blijf vooral lekker meedoen!

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden weer! Erg jammer dat Nadine stopt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je berichtje Marit, doe je wel mee met de uitdaging? :)

      Verwijderen
  4. Hee Nadine wat jammer dat je stopt! Andere uitdagingen? Leuke kaarten weer. Ik ga kijken of ik weer mee kan doen. Groet, Alexander

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Alexander! Ja, soms is het tijd voor andere dingen. Zoals workshops geven, zaterdag bijvoorbeeld :) ik zie je dan! En het zou leuk zijn als je weer meedoet met de challenge.

      Verwijderen
  5. wat een prachtige kaarten weer! Nadine wat jammer dat je stopt. Ik begrijp je beslissing; neemt niet weg dat ik je inspiratie hier zeker ga missen. Jullie zijn een supergoed team. Voor Marjan en Cornelie zal het wennen zijn zonder jou. Ik ben heel blij dat zij doorgaan. Ik doe deze week zeker weer mee!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je weer meedoet Stella! En met zijn tweetjes gaan Cornelie en Marjan het ook heel goed doen, ik weet het zeker!

      Verwijderen
  6. Wat jammer Nadine dat je er mee stopt, jullie hebben alle drie jullie eigen stijl, ik vind het altijd een soort sport om te raden van wie welke kaart was zonder jullie namen te zien en ik zat er maar zelden naast. Fijn Cornelie en Marjan dat jullie doorgaan het is zo leuk om jullie challenges te maken, jullie blog is enig in zijn soort!
    Leuke liften hebben jullie weer gemaakt. Ik ga het zeker weer proberen een hele leuke Liftchallenge weer deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een fijn bericht om te lezen José! En je bent een van onze trouwe lifters, dat waarderen we zeer. Bedankt!

      Verwijderen
  7. Wat jammer Nadine dat je stopt met het liftchallenge blog. Je koos ook steeds van die leuke uitdagingen om te liften. Ik blijf zeker je wel volgen op je eigen blog en de lifts die Marjan en Cornelie uitzoeken blijf ik proberen te liften. Met deze ga ik ook weer meedoen denk ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Miranda voor je bericht. Leuk om te horen dat mijn liftkaarten je aanspraken. En blijf vooral meedoen met de challenges, het is zo leuk! :) Groetjes, Nadine

      Verwijderen
  8. Superleuk om te liften. Jullie voorbeelden zijn echt prachtig! Jammer dat nadine stopt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I know, Maartje... gelukkig zien wij elkaar vast nog wel haha

      Verwijderen
  9. Nadine ik ken je niet, kom nog maar net kijken, maar heb het idee dat we elkaar wel eens een keertje tegen gaan komen in Noord Holland :)
    Ook al ben ik een beginner, heb mijn kaartje ook maar geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ons blog hebt gevonden en dat je meedoet! Wie weet treffen we elkaar eens ergens. De hobbywereld is soms klein :)

      Verwijderen
  10. Wat een leuk liftkaartje weer. Mijn bijdrage staat erbij. Nadine, succes met alles wat er op je pad komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De liftkaart is weer helemaal leuk. Of ik het ga redden is de vraag (moet mijn surprise nog zelfs!) Jammer dat je stopt, Nadine, maar ik blijf je op je eigen blog volgen hoor! Bedankt voor al je inspiratie op dit blog!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooohhhh weet je ik lees het nu pas wat ontzettend jammer dat je stopt Nadine jouw kaarten zijn zo uniek en je zult zeer zeker gemist worden. Ik denk dat ik zowat vanaf het begin mee draai met de liften en altijd met heel veel plezier en hopelijk nog vele jaren. Nadine wens je heel veel succes met alles wat nog op je pad komt en zal je zeker blijven volgen en bedankt voor die nooit aflatende inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry meiden, bij de eerste kaart toch per ongeluk de vorige kaart gelinkt. ik wil het wle veranderen maar weet niet hoe?
    Overigens is het dezelfde link als de tweede kaart.
    Hopelijk komen jullie eruit;-)

    Fijne dag nog!
    Groetjes, Adriana

    BeantwoordenVerwijderen