dinsdag 16 september 2014

Liftchallenge #72

* Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Miranda van Bij Oma Dee*

Hoi!

Daar gaan we weer, een nieuwe liftchallenge voor de komende twee weken, de tijd vliegt echt voorbij....
De raampjeskaart die Cornelie uitzocht was en groot succes, veel erg leuke invullingen daarvan! Hopelijk kunnen jullie met deze liftkaart ook wel wat. Ik vond hem i.i.g. wel goed "liftable". 
De vlakken, het gebruik van een randpons, lint... iets wat we allemaal wel in huis hebben. Het is er een van Christyne Kane en haar blog vind je hier.



Onze gastdesigner Gerie maakte er een romantische kaart mee:


Cornelie gebruikte haar favoriete kleur en maakte haar kaart in strand/zee sfeer.


Nadine koos voor een opvallende stempel en ook voor zachte tinten, vlindertjes en subtiel lint.


Ik koos voor wat strakker, maar pastel en wat bling met een vleugje zwart voor de pit.



Dit zijn weer heel verschillende stijlen en uitwerkingen en dus zijn wij ook èrg benieuwd naar die van jullie!




Doe gezellig mee en als je dat doet, maak je kans op de leuke prijs die Miranda van Bij Oma Dee beschikbaar stelt.



Je kunt je kaartje linken tot vrijdag 26 september 18.00 uur via Mr. Linky hieronder. Graag een directe link naar je kaart en niet naar je hele blog, maar dat is iets wat bijna iedereen al doet. Dan rest mij nog jullie veel plezier en succes te wensen met deze liftkaart!

Groetjes van Cornelie, Nadine en Marjan


11 opmerkingen:

  1. Echt heel leuk om gast DT te mogen zijn bij jullie en de liftkaart paste wel in mijn straatje, hihi. Jullie voorbeelden zijn ook prachtig!!!!
    Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige lift kaart is dit weer,
    en super mooie voorbeelden ☺
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog voor de winnende kaarten van de vorige challenge!! De nieuwe is weer helemaal leuk!! Ik ga er weer eens goed voor zitten :-) Mooie voorbeelden allemaal!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart weer en prachtige uitwerkingen van jullie wow.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke voorbeelden weer allemaal. Het is een zeer liftbare kaart die je uitgezocht hebt Marjan. En Anja gefeliciteerd met het winnen van de afgelopen challenge! groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaart is zeker heel liftable en jullie hebben er prachtige voorbeelden mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart om te kunnen liften en er zijn al mooie gemaakt ook zag ik.
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeelden!! Ik ga mijn best doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geloof ik nog net op tijd.. leuke kaart om te liften super uitwerkingen van jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alle voorbeeldkaarten voor deze challenge zijn zo prachtig ! Blij dat het geen al te ingewikkelde liftkaart was, dan durf ik ook es een poging wagen ;-) ! Ik heb ook al veel inspiratie opgedaan door te kijken naar de andere gelinkte kaarten ! Leuke prijs trouwens die er aan vast hangt, ik hou erg veel van alles met uiltjes ! De kans dat ik zou winnen is erg klein, dus zal ik zeker de shop "Bij Oma Dee" es een bezoekje brengen :-D !

    BeantwoordenVerwijderen