dinsdag 15 april 2014

Liftchallenge #64

Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door --> Harlekino

Goedemorgen! We hebben weer een leuke liftkaart voor jullie in de aanbieding. Ik had eens zin in heel iets anders en koos deze strookjeskaart van Keren Baker.


Onze meeliftster Brenda wist daar wel raad mee:

Wat een plaatje, niet?


Cornelie combineerde leuke blauwe tapejes...

Marjan heeft er heel mooi werk van gemaakt!


En ik pakte mijn favo kleurtjes erbij.

Je kunt deze uitdaging dus op verschillende manieren aanpakken. Met papier, met washi tape, met stempels misschien ook? Doe lekker je eigen ding, als we die vissengraat er maar in herkennen. Daarvoor heb je tot en met let op, VRIJDAG 25 april 18.00 uur de tijd. We hebben de sluitingsdatum iets vervroegd, zodat het voor ons als team makkelijker te behappen is om te stemmen op jullie leuke, originele en bijzondere creaties.

Door deel te nemen, maak je kans op een kortingscode t.w.v. € 10,00 van de webwinkel van Harlekino.

Namens het hele liftteam, wensen we jullie veel plezier met de uitdaging!


25 opmerkingen:

  1. Een hele leuke liftkaart en wow prachtige uitwerkingen van het team zeg, mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke, ik heb meteen een idee!!!
    Supermooie kaarten allemaal zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart om te liften!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lift weer .
    prachtige voorbeelden en weer zo verschillend
    heel leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hé wat een gave kaart om te liften! Ik ga zeker een poging wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk weer een kaart waarmee je eventueel restjes kan gebruiken! vind ik altijd erg fijn want hou niet zo van weggooien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie liftkaart, ben net mijn papiertjes aan het sorteren, dit wordt vast een serie :-)
    de mooie voorbeelden geven in elk geval inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke uitdaging. Kijken of ik er wat mee kan. De voorbeelden zijn in elk geval erg inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke liftkaart, ook jullie voorbeelden zijn heel mooi en inspirerend, dat gaat weer goed komen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gave lift! Ik zeker weten een poging wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuke lift-challenge, ik kon het niet laten en ben er vanochtend gelijk mee aan de slag gegaan.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge weer, mooie kaart om te liften en wat zijn jullie bijdragen weer toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke challenge en wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave lift... en ook alle voorbeelden zijn zo gaaf !!!!
    Ik ga denk ik eens met stempels aan de gang, eens kijken of wat ik in gedachten heb ook op papier kan realiseren:))
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke challenge sorry maar er is een vergissing gebeurt dacht dat het er niet op stond dus 2x met resultaat
    groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem Carina, We hebben het gezien. Dankjewel voor het doorgeven.

      Verwijderen
  16. Ik heb mijn tapejes er bij gepakt hoor (oh reallly?!), ik plaats hem binnenkort op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I saw this challenge via a blog and I liked it - so I joined in - thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eindelijk eens geprobeerd.
    Leuke challenge!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  19. erg leuke lift, heerlijk kunnen uitleven met washi tape

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele leuke liftkaart. Ik heb er gelijk 3 kerstkaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart heb je uitgezocht, Nadine!
    En wat een gave kaarten zijn er al ingestuurd!! Ik durf haast niet meer mee te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Adriana. En meedoen mag altijd! Het gaat niet om het winnen, het gaat om het plezier dat je eraan beleeft. We zijn blij dat je toch hebt meegedaan!

      Verwijderen
  22. Leuke lift om te maken, hij staat er bij.

    BeantwoordenVerwijderen