dinsdag 21 januari 2014

Liftchallenge #58


Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door --> Harlekino.

Goedemorgen! Zijn jullie klaar voor een nieuwe uitdaging? Een heel aantal van jullie deed weer mee met de eerste challenge van het nieuwe jaar, dus dat hopen we minstens te evenaren met de tweede liftchallenge. Iedereen is inmiddels weer een beetje in het vertrouwde ritme, hebben wij het idee. Dus daar gaan we!

De kaart die ik uitkoos voor editeie 58 is van Connie MacFarlane. Op haar blog vind je veel mooie kaarten, maar deze stak er voor mij uit door de schuine banen. Leek me wel weer eens iets anders. 



Dat je niet per se cijfers hoeft te gebruiken en tekst-stansen hoeft te hebben, bewijzen de uitwerkingen van het liftteam. Ook embossing is niet verplicht, maar natuurlijk wel heel leuk als detail.

Marjan koos voor een combinatie van letter en cijfer

Nadine plakte washitape en een stukje vellum op de kaart.

Cornelie maakte een vrolijke jongenskaart.


Ga er dus lekker voor zitten en wees creatief. Je kunt dit model kaart voor alle gelegenheden gebruiken en aanpassen. En als je meedoet maak je ook nog kans op een leuke prijs: 
De winnaar krijgt namelijk een kortingscode voor de Harlekino webshop 
ter waarde van maar liefst € 10,-.

Jullie hebben nog tot en met zaterdag 1 februari om mee te doen en een link naar je kaart hieronder in Mr. Linky te plaatsen. Veel plezier! 

Groetjes,

Marjan, Cornelie en Nadine

17 opmerkingen:

  1. Leuke liftkaart weer en prachtige uitwerkingen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo super leuk zeg!
    Prachtige voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart om te liften zeg, je kan er alle kanten mee uit! En ook de voorbeelden zijn weer erg mooi dames! Bedankt daarvoor, dan krijg je toch weer andere ideetjes! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Diagonalen zijn voor mij een echte challenge. Ik ga min best doen:)
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke challenge direkt een kaartje gemaakt alleen ik kan het niet plaatsen mr linky is niet te vinden later nog eens proberen
    gr Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge weer!! Een echte uitdaging deze kaart :-) Maar we gaan het proberen! Mooie voorbeelden!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is nu zo leuk van deze challenges. Ik maak heel andere kaarten als ik normaal zou doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig gave kaart om te liften. En wat een mooie voorbeeldkaarten erbij, mijn complimenten, dames!
    Ga er vanavond lekker mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie liftkaart, hoop dat het inladen goed gaat.
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke liftkaart, ik wil het zeker gaan proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke liftkaart. De mijne staat er inmiddels ook bij. Was heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke liftkaart !!
    Deze zondagmiddag was weer top ! Hele kamer vol rommel !!!! Maar...
    Mijn kaart staat er nu ook bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge! Mijn eerste poging voor een liftchallenge, heb jullie pas ontdekt, maar ik denk dat ik nog wel vaker meedoe ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Via Nelly deze challenge gevonden, leuk! Weer eens wat anders, hij staat erop.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaartjes, die vban mij is nu ook toegevoegd.

    Groetjes,

    Adrienne (Lieselotje)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor het eerst in lange tijd geen tijd kunnen vinden om mee te doen :-( Ben benieuwd naar de nieuwe challenge en dan doe ik zeker weer mee!! Maar wat zijn er veel mooie inzendingen geweest! Super Top3; gefeliciteerd dames!! Groetjes, Yvonne
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen