dinsdag 7 januari 2014

Liftchallenge #57

-- > Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Elly van 't ScrapAteleetje.

Goedemorgen!

Na een blogvakantie van twee weken gaan wij weer fris en vrolijk van start met de eerste uitdaging van het nieuwe jaar. Natuurlijk hopen we dat jullie allemaal fijne en gezellige feestdagen gehad hebben en wensen we iedereen een heel goed, gezond en creatief 2014! En hopen we dat jullie ook dit jaar weer enthousiast meedoen aan onze challenges.

Deze liftkaart mocht ik (Marjan) weer uitzoeken en ik vond de volgende kaart op Pinterest. Hij is gemaakt door een Française, haar naam is Audrey en haar blog vind je hier.



Hieronder vind je onze uitwerkingen, maar eerst de mooie kaart van onze gastdesigner:

Willy


Nadine:



Cornelie:



Marjan:



Zoals jullie zien vier heel verschillende uitwerkingen!
Dat smaakt naar meer, dus hopen wij dat jullie de papiertjes en embellies tevoorschijn halen en flink aan de slag gaan met deze kaart! 

Deze challenge wordt gesponsord door 't ScrapAteljeetje en Elly stelt een prachtige prijs beschikbaar!


De prijs is een Sizzix doily met border stans.

Doen jullie mee? Wie weet win je deze mooie stansen dan wel! Je hebt de tijd om je kaart te linken tot zaterdag 18 januari 12.00 uur. Denk er alsjeblieft aan een directe link naar je blogbericht te plaatsen en niet naar je hele blog, dat scheelt ons veel zoekwerk.
We wensen jullie veel plezier en succes!

Groetjes van Cornelie, Nadine en Marjan.

26 opmerkingen:

  1. Super leuk dat ik met jullie mee mocht liftten en wat een prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt, zo verschillend. Rest mij nog jullie te bedanken voor de mooie prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow schitterende kaart hebben jullie uitgezocht en ook weer hele mooie exemplaren gemaakt. Heb er weer zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart om te liften!! en wat hebben jullie weer voor heerlijke inspiratie gezorgd :))) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart om te liften!! en wat hebben jullie weer voor heerlijke inspiratie gezorgd :))) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een GAVE kaart om te liften... echt een uitdaging:)
    Ik ga zeker proberen om mee te doen met deze lift...
    En de complimenten voor de prachtige voorbeelden.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele gave kaart om te liften! Een goed begin van het nieuwe jaar!! En jullie hebben allemaal weer hele mooie voorbeelden gemaakt!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk, van zo'n start van het nieuwe jaar word ik helemaal blij. Wat een gave liftkaart, mijn handen jeuken nu al! Dat wordt vanavond papier uit de kast trekken en knutselen maar! Mooie voorbeelden ook dames, mijn complimenten weer!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ee geweldig leuke liftkaart is het weer! Super, leuk om er mee aan de slag te gaan. Mooie voorbeelden laten jullie ons weer zien. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi dames,
    Wat een prachtige te liften kaart en wat hebben jullie leuke uitwerkingen gemaakt, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh, gave liftkaart en hele diverse, inspirerende voorbeelden! Ik ga een poging wagen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad, wat een leuke liftkaart, ik ga het zeker proberen. Jullie kaarten zijn in ieder geval heel mooi en ook een inspiratie bron

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had even moeite om deze kaart te liften. Er gebeurd zoveel op de kaart. Maar ik heb er toch wat van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed begin van het nieuwe jaar....wat een ontzettend mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een geweldige uitdaging denk dat ik er eens aan ga beginnen

    Dt team hele mooie uitwerkingen hebben jullie ervan gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga ook een poging wagen; jullie voorbeelden zijn PRACHTIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke inspiratiebron deze liftkaart. Vond het erg leuk om er mee aan de slag te gaan, nadat ik de prachtige voorbeelden had gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Hoi,

    Pfff. de kaart is klaar, nu nog kijken of het me lukt om de kaart te plaatsen bij Mr.Linky, krijg nu een foutmelding... vandaar dat ik maar alvast een berichtje achterlaat.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat mijn kaart er nu wel bij staan, helemaal goed!!!

      Verwijderen
  18. Leuke kaart om te liften en mooi voorbeelden. Ik moest even stoeien met mr. Linky ,maar hij staat er in mijn kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige lift kaart en geweldige voorbeelden van het DT. Het is mij ook gelukt om er iets van te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, mooie uitwerkingen. Ik dacht, ik ga de uitdaging eens aan. Hij staat erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart om te liften, zo leuk om te doen ook! Jullie voorbeelden zijn geweldig mooi! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A small word to thank you for having chosen my card!I am really proud that it was able to inspire you ! Congrats for all yours, they are quite also attractive one as the others !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Puf,puf, af !!!!
    Was leuk om te maken, maar heb er eerst toch even tegenaan gekeken.
    Wat voor de een vanzelfsprekend is bij een liftchallenge is voor de ander toch moeilijk. ( voor mij ) Ik moest er echt een doel bij hebben
    en dat was een verjaardagskaart voor een speciaal iemand.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is gelukt !! ben opnieuw aan de slag gegaan om een lift temaken en nu ben ik er wel tevreden over, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Pfffff gelukt! Ik ben nog op tijd. Ik vond het een geweldige kaart om te liften. Volgende keer zorg ik dat ik mijn kaart eerder klaar heb:). Groetjes, Stella

    BeantwoordenVerwijderen