dinsdag 10 december 2013

Challenge #56

Goedemorgen lifters!!

Deze challenge wordt gesponsord door ; 

Gezellig dat jullie er weer zijn. Wij hebben vandaag weer een nieuwe liftkaart voor jullie en wel van 


Haar werk vind ik werkelijk geweldig inspirerend, en daarom heb ik een kaart van haar uitgezocht.
Het duidelijkste is eigenlijk de stempel, met een corsage erboven. Hoe je dit verwerkt is aan jou!

Meelifster Aletta heeft er een mooie kerstkrans van gemaakt!


Ook ons eigen team heeft er weer een draai aan gegeven...




Marjan heeft er een geboorte kaartje van gemaakt! Schattig toch?!


Nadine heeft de corsage een ander plaatsje gegeven,  mooie sfeervolle kerstkaart!


Ik heb een venster in de stempel gemaakt, en was ook in de kerstsfeer...

Je ziet in iedere kaart het origineel goed terug, maar alle basis elementen nèt weer even anders. Dat maakt het liften juist zo leuk. Je laten inspireren. Out of the box denken. Nieuwe dingen uit proberen, in je eigen stijl!

Dus nu mogen jullie weer, en we zijn heel benieuwd waar jullie mee komen!
Tot zaterdag 21 december 12.00 uur kun je je creatie linken.

Natuurlijk hebben we deze keer ook weer een prijs voor jullie en die wordt deze keer verzorgd door




Heel veel plezier!

groetjes van het liftteam!

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en zulke mooie voorbeelden hebben jullie erbij gemaakt! Ik heb al meteen een kaart in mijn hoofd!... Nu nog zien te maken;-) In ieder geval bedankt voor de inspiratie.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi,hi, nu snap ik wat je bedoelde Cornelie en ik vind dat kaartje van Debby helemaal het einde volgens mij heb ik hem al eens gelift. Vind al haar werk prachtig, maar jullie uitwerkingen liegen er ook niet om schitterend weer heb er zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes hebben jullie weer gemaakt. Vind het te liften kaartje ook erg leuk.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeelden weer Cornelie, Nadine en Marian!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super liftkaartje, knap om ze iedere keer weer te vinden, en de voorbeeldkaarten mogen er ook weer zijn, schitterend, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging en wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje en hele mooie voorbeelden. Ik kon het niet laten en ben er gelijk mee aan de slag gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat hebben jullie weer mooie kaarten gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige voorbeelden!! En wat een super liftkaart. ? Ik ga weer meedoen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de leuke liftkaart en voorbeelden. Daardoor kreeg ik weer inspiratie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb zojuist mijn kaart gepost, ik vond het erg leuk om te doen! Leuke liftkaart weer.

    BeantwoordenVerwijderen