dinsdag 12 november 2013

Liftchallenge #54

Goedemorgen medelifsters!

Fijn dat jullie weer komen kijken naar de nieuwe challenge van vandaag. Deze keer mocht ik (Marjan) de kaart uitzoeken en ik vond een mooie, die mij daarbij aansprak vanwege de "liftability". Dat vonden mijn teammaatjes ook, dus gingen we aan de slag. 

Dit is het origineel van Lynn Put, haar blog vind je hier http://thequeensscene.blogspot.nl/



En als eerste de mooie liftkaart van Sanne die deze keer onze gastdesigner is:


Cornelie: 


Nadine:


En de mijne:



En dan nu de sponsor die deze keer de prijs mogelijk maakt!

Fienie van Creafine:


Zij stelt deze mooie achtergrondstempel beschikbaar, een clings stempel van Hero Arts.


Dat is de moeite waard om een gokje te wagen en wie weet wordt deze dan wel van jou!
Doen jullie mee? Je kunt je kaart linken middels een directe link naar je blogpost (niet je hele blog) tot zaterdag 23 november 12.00 uur.

Heel veel plezier en succes!

Groetjes van Cornelie, Nadine en Marjan




21 opmerkingen:

  1. nou dit ziet er allemaal geweldig mooi en leuk uit!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer prachtige inspiratiekaarten meiden! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke kaarten dames van het DT, ik mistte even de inspiratie ,maar die is langzaam weer aan het terugkomen en ik heb dus nu maar weer een deze lift op mijn "to do" lijstje gezet en nog wel bovenaan haha, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie liftbare kaart is het weer geworden, en wat een leuke voorbeelden hebben jullie weer voor ons gemaakt, daar krijg je wel inspiratie van. Groetejs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer prachtig gedaan allemaal! Aan de inspiratie van jullie zal het niet liggen, de vorige was half af, hihi......maar was weer eens te laat, twee weken gaat ook zo snel! dus....???? ik doe mijn best!
    Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super voorbeelden dames. Top.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend weer hoor mooie liftkaart en prachtige voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geloof het of niet, mijn kaartje staat er hoor, ik had alleen een beetje last met mr. Linky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha allemaal, wat en gave voorbeelden hebben jullie gemaakt om ons te inspireren! Ik ga zeker meedoen deze kaart is super om te liften!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke challenge weer!! En super voorbeelden!! Dat moet wel weer gaan lukken om mee te doen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke challenge. Ik heb met veelplezier mee gedaan
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hoi,

    Wat een te gekke lift, vind de kleurencombi echt geweldig.
    En ben dus ook met zwart, geel en wit aan de gang gegaan.

    Nu nog even kijken of mijn kaart gelinkt krijg:)

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo ook voor deze challenge een kaart gemaakt. Vind het een hele leuke uitdaging. Ik hoop dat de link goed gelukt is..

    grtjs Inge Van Hove

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige Kaartjes DT.... ik doe nog mee, net op de valreep LOL.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie kaarten allemaal en eindelijk gelukt mee te doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten maar het was dan ook een hele leuke lift!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie liftkaart en prachtige voorbeelden erbij. Het is zo leuk om mee te doen en het is me eindelijk weer eens gelukt. Dank voor jullie inspiratie!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Te gekke kaart om te liften en de voorbeelden zijn super! Zojuist mijn bijdrage geplaatst, bedankt voor de inspiratie.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een super mooie kaartjes hebben jullie weer gemaakt! heerlijk om naar te kijken :) & om mee te doen. natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een pracht van een liftkaart.
    ik ben wat te laat met posten, het ging niet zo voorspoedig als ik dacht.
    mooie kaarten zijn er gemaakt!!
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke opdracht !!

    maar 12,00 uur 's middag of 12.00 uur 's nacht ?
    ik ben niet telaat toch ?

    groetjes Djyoti

    BeantwoordenVerwijderen