dinsdag 6 augustus 2013

Iets anders #47!

Goedemorgen lifters!

Na weer lekker gelift te hebben,  gaan we onze hersens weer kraken,  en verder met een challenge 
"iets anders"!
Deze challenge luidt  "Een touch of gold".


Dus niet een geheel gouden kaart (want stiekem houden we helemaal niet van goud) maar zoals de titel al luidt "Een touch of gold". Oftewel accentjes! Dat vinden we dan weer wél mooi!

Natuurlijk hebben wij ons ook uitgeleefd!

...en onze gastdesigner José!


... en van ons eigen team natuurlijk!

Nadine

Marjan

Cornelie

De sponsor van deze challenge is Harlekino, en zij stellen een korting beschikbaar t.w.v. €10,=, te besteden in hun webwinkel!



Harlekino is een hobbywinkel in Gulpen, Zuid Limburg, met een zeer groot en breed assortiment. We zijn al ruim 15 jaar actief in de branche en verkopen tevens cadeau artikelen en wenskaarten, maar 80% is hobby. Heeft U vragen over een artikel of heeft U advies nodig bij Uw aankoop, bel of mail dan gerust. 
We staan U graag persoonlijk te woord van maandag van 11.00 tot 18.00 uur, dinsdag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. U heeft dus te doen met een ervaren en vakkundig hobby leverancier. Sinds 2009 hebben we tevens een succesvolle webshop waarop altijd van alles op te vinden is voor de makers van kaarten. 

Kijken of jullie "goldmakers" zijn!
Jullie kunnen je kaart of creatie linken tot zaterdag 17 augustus 12.00 uur!

Veel plezier met het maken, wij zijn erg benieuwd waar jullie mee komen!

Groetjes van het liftteam,

Marjan, Nadine & Cornelie



17 opmerkingen:

  1. Dit is met recht een uitdaging, nog nooit met goud gewerkt!! Dus ik ga eens denken en rondsnuffelen tussen mijn spulletjes. Jullie voorbeelden inspireren me, ze zijn geweldig mooi! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging en wat een gave voorbeeldkaarten! Straks eens even kijken of ik nog wat glimmertjes in de goede kleur heb :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging en hoop dat het gaat lukken. Jukllie hebben pracht voorbeelden gemaakt,
    Fijne dag en groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaarten en een leuke uitdaging.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie voorbeeldkaarten allemaal!! En een opdracht waar ik toch wel even over na moet denken.. Maar we gaan het weer proberen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De prachtige voorbeelden nodigen wel uit tot meedoen. Kijken of ik van de week nog inspiratie kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gave opdracht zeg en prachtige uitwerkingen van het team. Ga er even over brainen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, ik heb mijn touch of gold al toegevoegd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Dames,
    Wat een leuke challenge, heb mijn kaart geplaatst, hoop dat ie aan de eisen voldoet, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge, er zijn al weer heel wat mooie kaarten gemaakt. Heb net die van mij toegevoegd.
    Ook de voorbeeld kaarten zijn prachtig dames.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge, doe graag mee. En mijn touch of gold toegevoegd. Wat accenten hiervan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke en originele challenge! En jullie voorbeeldkaarten zijn prachtig!

    Groetjes Dinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu even opnieuw en netjes hihi....
    Wat een leuke challenge en wat een mooi voorbeelden. Ik heb mijn kaart ook geplaatst, jullie link staat inmiddels mijn sidebar.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige voorbeelden.
    Ik heb net ook mijn kaart geplaatst. Heb een goeden ster splitpen gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op de valreep :) Leuke uitdaging en mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n leuke voorbeelden. Ik ben te laat, maar linken lukte nog....hihihi

    BeantwoordenVerwijderen