dinsdag 2 april 2013

Liftchallenge #39 --> Iets anders...

Na drie super leuke liftuitdagingen, waaraan jullie in grote getale en met veel creativiteit en enthousiasme hebben meegedaan, is het vandaag weer eens tijd voor iets anders. Nadine mocht deze keer de challenge bedenken. Dit is de opdracht:

"Maak een kaart of creatie in zwart-wit.
Dus geen zilver, creme of andere tinten, alleen zwart en wit zijn geoorloofd ;)"



We weten dat veel van jullie het best lastig vinden om met zwart en wit te werken, maar daarom hebben we natuurlijk weer leuke voorbeelden gemaakt.

Liftchallenge 37-winnares Elly maakte een prachtig setje...

Marjan ging voor schattige bloempjes...

Nadine deed een greep in haar washi tape voorraad...

En Cornelie koos voor bloemetjes en een bijtje...

Hopelijk genoeg inspiratie voor jullie om mee aan de slag te gaan! En mocht je nog een zetje in de goede richting nodig hebben, dan zal de prijs misschien nog een leuke stimulans zijn? Onze vaste sponsor Paper & Pictures sponsoren een cadeaubon ter waarde van maar liefst € 10,-.


We willen van deze gelegenheid direct even gebruik maken om P&P te feliciteren met hun 10-jarig bestaan in deze maand. Van harte namens het liftteam! En dat jullie nog maar heel lang in de hobbywereld mogen blijven met al die geweldige nieuwe spullen die jullie verkopen.

En dan kunnen jullie nu lekker aan de slag met de nieuwe uitdaging. Hiervoor hebben jullie tot en met zaterdag 13 april 12.00 uur de tijd. Veel plezier! En zorg dat je op tijd je link hieronder plaatst. Inzendingen na 12.00 uur doen niet meer mee voor de uitslag.

32 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk mooie opdracht en wat een prachtige voorbeeldkaarten zeg, wow.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is met recht een uitdaging zeg! In elk geval voor mij ;) Jullie hebben in elk geval wel weer inspirerende voorbeelden gemaakt meiden, TÓP!! Ik zal er eens op gaan broeden. Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaarten en mooie uitdaging.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitdaging, daar ga ik eens even over nadenken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een hele mooie uitdaging zeg. Ik heb nog nooit een zwart/wit kaart gemaakt, denken dus! Jullie hebben in ieder geval prachtige voorbeeldkaarten gemaakt. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, heerlijk ik ben momenteel toch al zo zwart wit bezig :-)ga er mee aan de slag.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke uitdaging en mooie voorbeelden van het DT!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was weer erg leuk om te doen ! Mooie voorbeeldkaarten !

    gr.!neke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een uitdaging maak nooit zwart wit. Was leuk om te doen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zie dat me kaart er niet bijstaat dus nog maar een keer geprobeerd
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een lastige uitdaging, voor mij tenminste. Jullie hebben weer hele mooie voorbeelden gemaakt! Ik doe weer graag mee.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jaaa het is me weer een keer gelukt om mee tedoen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Al diverse malen geprobeerd te linken, lukt niet... Kan ik ook met deze link meedoen?
    http://judith-creatief.blogspot.nl/2013/04/zwart-en-wit.html

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben ik weer, het is uiteindelijk gelukt (-:
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vervelend Judith dat het problemen gaf, we zullen het in de gaten houden... gelukkig is het uiteindelijk gelukt!

      Verwijderen
  15. Спасибо за задание. Очень люблю сочетание белого с черным.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke liftkaart om te doen. Ik heb alleen nog steeds een beetje moeite met het doorlinken maa het is toch weer gelukt. Sorry dat hij er weer 2 keer opstaat.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een fantastische uitdaging Nadine! Niet zo heel gemakkelijk en zeker niet als je ziet dat er al zo ontzettend veel mooie creaties ingezonden zijn. Probeer dan nog maar eens met wat origineels te komen ... pff, moeilijk hoor. Maar ja, daar is het dan ook een uitdaging voor haha. Ik ga brainstormen. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben nogal schuw om mee te doen; zie zoveel mooie dingen en durf meestal niet mee te doen aan een uitdaging.
    Maar; ik heb wel een zwart witte kaart......

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met recht een uitdaging, maar 'k heb toch een kaartje kunnen maken. Leuk om te zien wat iedereen ervan maakt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Krijg m'n kaart niet gelinkt, ga het nog een keer proberen
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is gelukt, maar vind deze nieuwe gadget niet zo makkelijk, of ligt het aan mijn nieuwe W8?
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk....ik ga een gokje wagen. Ik heb mijn creatie kunnen linken. Ik vond het leuk om deze opdracht te maken.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaartjes zijn er gemaakt en ik heb ook maar eens een poging gemaakt.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke uitdaging. Ik ben altijd van de kleurtjes, dus was wel even aan het puzzelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb een zwart/witte poging gedaan en het resultaat is gewoon 'anders dan anders'. Leuke uitdaging!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo...dat staat 'zwart op wit'...
    Wat zijn er weer veel mooie kaarten 'gelinkt',

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke uitdaging. Dank jullie wel voor deze lift.
    Helaas heb ik iets niet goed gedaan en sta ik twee maal op de site. Kunnen jullie er één verwijderen? Dank!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke challenge, heelapart en daar ga je over nadenken....
    mooie inspiratiekaartjes heeft het DT weer gemaakt..
    Mijn kaartje staat er inmiddels ook weer bij..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een leuke opdracht
    groetjes, Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een leuke opdracht. Ben een beetje laat, dat is een heel verhaal, maar net op tijd kan ook. Nietwaar?
    Veel succes, groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen