dinsdag 28 augustus 2012

Lift challenge #24

Nou, daar gaat ie dan weer! Een nieuwe dinsdag, een nieuwe liftchallenge. Zijn jullie allemaal al bekomen van de logo challenge? Die was best lastig, hebben we begrepen. Helaas, we gaan het jullie dit keer niet veel makkelijker maken ;). We dagen jullie uit de volgende kaart te liften:




Olga uit de Verenigde Staten maakte deze kaart en die had ik (Nadine) al weken op mijn to do-list staan. Ik vind het namelijk super knap hoe zij in 1 kleur een prachtige kaart heeft weten te maken. Bovendien heeft ze embossing gebruikt, dat doe ik ook veel te weinig. Daarom dus deze uitdaging. Ik ben benieuwd naar jullie resultaten.

Laat je trouwens niet beperken door de kleur wit. Ons team laat zien dat je ook in andere kleuren een prachtige kaart kunt maken zoals Olga.


José ging voor aqua

Marjan koos voor shiny silver

Cornelie hield het wél bij wit

Nadine bedacht dat zwart wel iets zou hebben

Ook Welmoed (de winnares van de jubileumchallenge) en Mary (winnares van challenge #21) deden een poging om in één kleur te liften. Zie hier hun inspirerende voorbeelden:

Ook Welmoed koos wit

En Mary ging voor wit
en voegde wat persoonlijke details toe voor deze  bruidskaart

En dan is het nu aan jullie! Wij zijn natuurlijk razend benieuwd welke kleur jullie kiezen en hoe de kaart er daarmee uit komt te zien. De winnares krijgt een RAK-je toegestuurd (wie weet in slechts één kleur ;)).

Jullie hebben tot en met zaterdag 8 september de tijd om aan dit project te werken. Om 12.00 uur sluit dan de challenge. 

Heel veel succes!

21 opmerkingen:

  1. Deze is gaaf! logo vondbik geweldig, had inspiratie genoeg, helaas geen tijd:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, moet te doen zijn om weer eens mee te doen, jullie creaties zijn allemaal prachtig,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat moet wel lukken hoor dames, ik ga er weer voor.
    Ik heb beloofd dat ik mijn leven zou beteren en vaker met jullie mee zou doen.
    Lieve groetjes hennie.
    p.s. van de vorige 2 uitdagingen heb ik bijzonder genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wederom een hele leuke uitdaging mooie voorbeelden ook dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke challenge, en jullie voorbeelden zijn stuk voor stuk prachtig!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat een prachtkaart, schitterende voorbeeldkaartjes zijn er gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vanochtend al vroeg uit de veren. Even de mail checken en ook stiekem even mijn bloglijst bekijken. Dan zie ik de nieuwe uitdaging van de liftchallenge en ik ben verkocht. Knutselspullen op tafel en aan de slag!
    En naast de challengekaart ook weer een Kerstkaart af! (de tweede n.a.v. jullie challenges.
    Iedereen veel succes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie voorbeelden zijn een ware inspiratiebron.....waar ik meteen gebruik van heb gemaakt ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtkaarten. Moet m'n embossingspullen maar eens voor de dag gaan halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gafe challenge! Eens kijken of ik wat tijd kan vrij maken om ook weer eens mee te doen! Prachtige voorbeelden ook zeg! Mijn complimenten dames!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke challenge weer, heb al tijden niet meer geëmbosst, maar het is gelukt. En wat een geweldige voorbeelden hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. what a honor, thanks for using my card, just wish I could read what you all wrote LOL. I can't find the translate button........ Everyone's cards are beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge ik heb er maar mijn eerste kerstkaart van gemaakt.
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke challenge!! Zo kom ik ook weer eens aan het embossen!!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke uitdaging. Dit is de eerste keer dat ik hier mee doe.Was weer leuk om te embossen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke challenge en wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat was een hele leuke challenge net als altijd trouwens, en ook nog zo'n leuke voorbeeldkaarten ....
    Mijn bijdrage voor deze keer staat er ook weer bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke lift! Complimenten voor het designteam.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh, wat een leuke uitdaging en wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt. Ik krijg er weer helemaal zin in (na een paar weken niet geknutseld te hebben).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn vorige inzending was de eerste.....zal dit de laatste zijn?? Nog eventjes verder gelift. Er zijn trouwens prachtige inzendingen bij!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen