dinsdag 14 augustus 2012

Challenge #23 Iets anders...

UPDATE: We hebben een sponsor gevonden voor deze challenge! Scroll naar beneden om te zien wie het is en welke prijs je kunt winnen!

Toch is het gek om na zo'n geweldig Liftspektakel weer verder te gaan met een 'gewone' challenge, vinden jullie ook niet? Alhoewel gewoon, het is de 'Iets anders-challenge' die vandaag op het programma staat, dus helemaal normaal is het ook weer niet. Toch hopen we natuurlijk dat jullie er nog niet moe van zijn van die challenges en weer lekker meedoen de aankomende twee weken.

Komt ie...

Nadine heeft dit keer de challenge bedacht en die luidt als volgt:

"Zoek een logo dat jou om welke reden dan ook aanspreekt en gebruik het als inspiratie voor je kaart. Het kan een logo zijn van je favoriete kledingmerk of parfum, van de mooiste verpakking in de voorraadkast of gewoon een logo dat je zoekt op Google. Wat je er mee doet, is aan jou. Gebruik de kleuren, de vorm of juist de tekst, laat je fantasie de vrije loop! Plaats bij je blogbericht wel het logo dat je als uitgangspunt hebt gebruikt."

Nu hebben we natuurlijk ook twee vorige winnaressen deze uitdaging meegeven en dan zie je dat je met zo'n challenge alle kanten op kunt. Iedereen interpreteert deze challenge op een eigen manier en dat levert de volgende zeer verrassende creaties op:

Joyce (winnares challenge #19)





Jacqueline (winnares challenge #20)


Marjan



José




Cornelie



Nadine



Hopelijk gaan jullie weer met veel enthousiasme met deze challenge aan de slag. Wij zijn natuurlijk benieuwd waar jullie mee komen. En de winnaar zal verrast worden met een superleuk prijsje van onze nieuwe sponsor.

Even voorstellen: Miekelotte Almere


Miekelotte is een kleine (web)winkel,  gevestigd in Almere. We verkopen met name stempels, stempelbenodigdheden en een grote hoeveelheid verschillende stansen. Onze stempels beslaan een breed assortiment. Het zijn ongeveer 65 merken zowel op hout, clingmounted, unmounted en clear, waaronder +/- 1.300 Magnolia-afbeeldingen, HeinDesign, JudiKins, Sheena Douglass, Northwoods Ruberstamps, Stampendous. Voor bijna elke stijl hebben we wel iets moois in huis.
Regelmatig worden er ook workshops bij ons georganiseerd met Neline Plaisier of Ineke Bezemer. De winkel is open van af 10.00 uur. Maar het is eenvrouwszaak, dus als ik er niet ben, is de winkel dicht. Het is dus raadzaam eerst te bellen voordat je de winkel bezoekt. Hopelijk mag ik je eens begroeten in de winkel of via de website. Groetjes Aya

Aya heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor de winnares van deze challenge:



Deze embossingfolder van Sheena Douglass is uitgegeven door Crafters Companion. Doordat is extra groot is (12.7 x 17.8 cm) kun je 'm ook voor grotere kaarten en scrappagina’s gebruiken.



Jullie hebben tot en met zaterdag 25 augustus 12.00 uur de tijd om een originele logokaart te maken, SUCCES en natuurlijk veel plezier!


27 opmerkingen:

  1. Leul, leuk wat een originele uitdaging zeg poehhh hier moet ik wel even over nadenken. Gave uitwerkingen van het team en Joyce en Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ого! Вот так задание придумали, дамы! Браво! Открытки дизайнеров просто великолепны!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf idee ziet er allemaal weer super uit.
    Ook nog gefeliciteerd met de vorige challenge zag er allemaal super en prachtig uit [ jammer dat ik niet mee kon doen].
    Maar misschien met deze moet wel even over na denken.
    Nou heel heel succes aan iedereen en bedankt voor jullie inspiratie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, da's nog eens een uitdaging zeg! En wat een geweldig gave voorbeeldkaarten. Daar moet ik eens lekker mee gaan brainstormen, wordt vervolgd....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitdaging!! Daar moet ik wel even over na gaan denken... Al denk je gauw te moeilijk denk ik hihi...
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, dit is een echte uitdaging!! Ik ben op vakantie, dus ik neem even rustig de tijd om na te denken en volgende week mijn kaart te gaan maken. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo wat een leuke uitdaging, daar wil graag aan meedoen.
    Even denken wat het moet worden en vliegen we d'er in.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dat ziet er verrassend (en natuurlijk heel mooi) uit. Na jullie jubileum kon ik niet meer om jullie blog heen, ik zag zoveel moois voorbij komen dat ik me wel aan moest melden als volger. Maar dit is echt een hersenkraker voor mij. Ga er eens over piekeren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uitdaging!
    De voorbeelden van de winnaressen en het team als inspiratie, prachtig!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging, Geweldige voorbeelden ook. Kreeg meteen een idee! Haantje de Voorste meld zich, hihihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Enorm leuke uitdaging en ik hoop dat iker aan toe kom. Ik ga mijn best doen.
    Jullie hebben pracht voorbeelden gemaakt hoor.
    Groetjes Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verrassende uitwerkingen zeg, heel erg leuk. Ik vind de challenge ook heel creatief gevonden, ik ga mijn hersenen eens aan het werk zetten de komende week. Jullie zorgen wel elke weer weer voor een goede uitdaging! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel aparte uitdaging, daar moet ik eens goed over nadenken! De voorbeelden zijn wel prachtige inspiratiebronnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whiha! Wat een gave challenge is dit. Ik wil echt wel mee doen! Zit alleen in mijn agenda te kijken en kom tot de conclusie dat ik eigenlijk niet zo weten wanneer.....haha. Maar ik ga het zeker proberen want de challenge is tof! Ook de DT voorbeelden vind ik fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nadine, wat een te gekke challenge! Eens iets heel anders dan anders! Ik ga de komende dagen een leuk logo zoeken!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel origineel en wat een gave voorbeelden!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke uitdaging en gave uitwerkingen!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke uitdaging!!! heel erg orgineel
    ik denk niet dat het me lukt mee te doen maar ga de creaties wel volgen heel erg leuk

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke challenge, mijn bijdrage heb ik net toegevoegd.

    Groetjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke challenge!! Mooie voorbeeldkaarten. Eerst dacht ik: dit wordt niet wat, maar zie, gelukt!!
    Ik geniet erg van jullie leuke blog en challenges, hoewel ik niet elke keer mee kan doen...Ik kijk altijd!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi dames mijn lift is zojuist gelinkt!
    Ik zou mijn leven beteren, dat is weer gelukt.
    Ook leuk dat ik gelijk een sponsor heb meegebracht.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. eindelijk is het me gelukt ! denk ik toch, me aan de afsrpaken houden en op tijd inleveren, goed he ?
    bedankt voor de organisatie !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt! En ook onder de inzenders heb ik al echte pareltjes gezien.
    Iedereen veel succes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb mijn kaartje 'gepost', en even bij de andere deelneemsters langs 'gehopt'! Super om te zien al die verschillende logo-kaarten, en wat zijn er veel mooie inzendingen gemaakt!
    Weer een hele leuke uitdaging....

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo dames,
    Het is me nog gelukt!! Ik heb er wel wat over gepiekerd maar ik ben er toch geraakt voor de deadline verstrijkt!! Leuke challenge en zo voelde ik nog eens dat ik hersenen had! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen