dinsdag 3 juli 2012

Liftchallenge #20

Goedemorgen allemaal!

Vandaag gaat liftchallenge  #20 van start. Bij challenge #19 hadden we nog een leuke eindsprint. We hopen dat er met deze challenge ook weer een aardig aantal van jullie mee gaan doen.
Als je ons blog net hebt ontdekt en je weet niet precies wat liften is, klik dan eens boven in het balkje "Wat is liften?"

De kaart voor deze challenge is uitgezocht door José. Het is een kaart van Niki Estes.

Wat willen we graag terugzien in je lift?
- de 9 paneeltjes
- 3 embellishments
- tekst
- lint of kant

De 3 embellies waren we vergeten aan Anja door te geven maar ze heeft wel deze ontzettend mooie lift gemaakt. Zij was winnares van liftchallenge 18.


En dit zijn de kaarten van het team:

Nadine

Marjan

Cornelie

José

Wat vinden jullie er van? 

En dit is de prijs die we deze week hebben.

We hopen dat we jullie weer uit kunnen dagen mee te doen. Op zaterdag 14 juli om 12.00 sluit de challenge.
We zijn weer reuze benieuwd naar jullie creaties! 

Groetjes van het liftteam Nadine, Marjan, Cornelie en José


24 opmerkingen:

  1. Wat een super liftkaart dames! En wat een geweldige uitwerkingen van het DT. Ik heb het de afgelopen tijd erg druk gehad en wat liftchallenges gemist, maar deze ga ik zeker maken.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga deze keer zeker meedoen, liep gisteren al met e gedachten om een kaart te gaan maken met minimaal 9 vierkantjes maar wist nog niet precies hoe. perfect timing dus deze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten weer ook de liftkaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie lift kaart en geweldige uitwerkingen!!!
    ik hoop dat ik nog ergens een gaatje kan vinden deze week.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaarten zijn er gemaakt, ik hoop ook mee te kunnen doen aan de challenge :)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn bijdrage aan deze challenge staat erop! Wat een leuk voorbeeld hebben jullie gekozen en wat een mooie uitwerkingen zijn er door het DT gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn creatie voor de challenge staat er ook op. Dit was mijn allereerste challenge en vond het leuk om te doen. Zie uit naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb mijn kaart 2 keer via een ander blog naar jullie pagina geupload omdat ik net las dat je jullie blog moest vermelden en dat had ik nog niet gedaan.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem Rianne. Ik heb de eerste even weggehaald.
      Groetjes, Jose

      Verwijderen
  9. Wat een leuke kaart om (na) te maken. Mijn bijdrage is inmiddels geplaatst. Complimenten aan de dames van het designteam voor jullie kaarten!
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja ik heb weer mee kunnen doen.
    geweldige liftkaart en prachtige voorbeeldkaarten dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige liftkaart! Mijn inbreng heb ik inmiddels gelinkt. Ik heb nog een idee voor een uitwerking, dus misschien volgt er over een aantal dagen nog een inbreng. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heerlijke kaart om te liften, zag gelijk het café van onze vroegere buren voor me, en toen ik deze naam op internet tegenkwam... was ik om.
    groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn lift taat er ook in.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi...
    Ook ik heb jullie liftchallenge ontdekt.....
    en daarom voor deze challenge een kaartje gemaakt en zojuist erbij gezet....
    verder wens ik jullie allemaal nog een heel fijn weekend..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart om te liften. Ik heb weer eens mee gedaan.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alweer een super leuke liftkaart! Ben lekker aan de slag gegaan en die van mij staat er inmiddels bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb zojuist mijn tweede inzending gedaan. Ik vind het zo een leuke kaart om te liften!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke challenge. Hele leuke voorbeelden zijn er gemaakt. Dank jullie wel voor de inspiratie. Voor mij is dit mijn allereerste kaart die ik gelift heb.

    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke liftkaart weer, heb 'm met plezier gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik laat het wel vaak op het laatste moment aankomen merk ik, maar het duurt altijd even voordat de liftchallenge doordringt en ik een creatief idee bij de kaart krijg. Twee weken is dan precies genoeg tijd om mee te doen aan de challenge. Maar hij staat er weer op! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb mijn kaartje weer geplaatst....beetje laat!!!
    Het was weer een fijne lift kaart. De volgende zal ik moeten laten schieten omdat ik dan op vakantie ben.
    julli ook allemaal een fijne vakantie, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook ik heb toch nog dit kaartje kunnen maken en bedankt vor de lift, want het was leuk om te maken.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen