dinsdag 17 juli 2012

Challenge #21

Goedemorgen allemaal!

We gaan weer fris van start met een nieuwe challenge voor jullie. De vorige keer hadden weer mooi aantal deelnemers! We hopen natuurlijk ook deze keer weer op enthousiasme, ondanks de vakantieperiode.
De liftkaart is uitgezocht door Marjan. Deze is van Audrey Petit. Ze zit in veel designteams, o.a. Webster's Pages en Glue Arts.


                                                 We willen graag in je kaart terug zien:
   
                                                  - het basismodel
                                                  - het label, de vorm mag anders
                                                  - lint met strik
                                                  - een sentiment op de achtergrond
                                                  - de fishtail strip met tekst
                                                  - de vlinders, of iets anders dat 

                                                    vliegt 

M.a.w. probeer de kaart zo goed mogelijk na te maken en houd rekening met bovenstaande :)

Onze uitwerkingen:

 Nadine
 
 Cornelie

 
Marjan

José


Onze sponsor is deze keer  Paper&Pictures.

Zij sponsoren met een tegoedbon van € 10,00 te besteden in de winkel of online winkel, een erg leuke prijs!

De challenge duurt tot zaterdag 28 juli 12.00 uur.
We wensen jullie veel plezier en succes!



Groeten van Cornelie, José, Nadine en Marjan

9 opmerkingen:

  1. Deze keer maar weer eens meegedaan met de liftchallenge. Hij is supergaaf en de voorbeeldkaarten zijn allemaal prachtig. Dank jullie wel voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige DT kaarten! Echt een inspiratie. Vooral van Marjan is een topper. Dank jullie wel. Misschien ga ik toch maar weer eens een kaartje maken voor deze challenge...
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Ik heb voor de eerste keer een kaartje gemaakt voor jullie challengeblog, was wel leuk eigenlijk :-))

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net de lift-kaart geplaatst. Leuke challenge en complimenten voor het designteam!
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook voor het eerst mee, vind het een gaaf voorbeeld en zeker hele mooie uitwerkingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe weer eens mee Morgenochtend wordt me kaart gepost
    Fijne zonnige dag toegewenst Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo,
    prachtige voorbeeld kaarten, ze zijn gelift maar zo verschillend!!
    erg leuk om naar te kijken.
    ik heb mijn kaart ook klaar en ik hoop dat het goed is.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks de tijd en de warmte, toch weer eens mee gedaan, prachtige kaarten hebben jullie gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, hier Elly. Ik heb bij vergissing eerst een verkeerde geplaatst. Weet niet hoe ik hem eraf moet halen. Sorry. Groet

    BeantwoordenVerwijderen