dinsdag 31 juli 2012

#22 --> SUPER LIFTSPEKTAKEL <--


Hoi lifters! Tijd voor een feestje! En wel voor het 1 jarig jubileum van ons liftchallengeblog. Een jaar geleden besloten Cornelie en Nadine een nieuw Nederlands blog op te zetten voor dat wat ze zelf zo leuk vinden om te doen: na-apen. 

Inmiddels zijn we 21 challenges verder, hebben we Marjan en José aan ons team toegevoegd, doen wekelijks meer dan 20 enthousiaste kaartenmaaksters mee en hebben we altijd een leuk prijsje uit te delen... al gaat het daar natuurlijk niet om. Fantastische, bijzondere, verrassende, lastige en leuke uitdagingen en kaarten hebben we voorbij zien komen, een geweldige bron van inspiratie. Voordat we naar de nieuwe challenge gaan, willen we dan ook graag onze volgers, deelnemers en sponsors van het afgelopen jaar bedanken. 
Jullie maken liften leuk!

En hoewel we merken dat het in blogland iets rustiger is tijdens de vakantie (lees: meer kans om te winnen!!!), willen we iedereen uitdagen mee te doen aan ons 

 SUPER LIFTSPEKTAKEL 

Wat houdt dat in zo'n LIFTSPEKTAKEL?
Marjan, José, Cornelie en Nadine hebben alle 4 een kaart gemaakt, speciaal voor deze jubileumchallenge. Aan jullie de keuze een van de kaarten te liften (= zo goed mogelijk namaken). 

Wat is daar nu zo spectaculair aan?
De teamleden bepalen elk voor hun eigen kaart wie de winnaar wordt. Dat betekent dat maar liefst 4 superleuke prijzen worden uitgereikt!

Is dat alles?
Nee, we doen er dit keer nóg een schepje bovenop. Wie méér lift, maakt méér kans. Want uiteraard maak je kans om winnaar te worden van een van de challenges van een teamlid. Maar... lift je 2 of méér voorbeeldkaarten, dan zit er iets extra's aan deze challenge.

Nóg een prijs? 
Ja, als klap op de vuurpijl hebben we een hoofdprijs voor de overall SUPER LIFTSPEKTAKEL WINNAAR: 

2 prachtige dies van Memory Box!!! 



Hier volgen de 4 kaarten waaruit je kunt kiezen

Marjan


Cornelie


José

José: "Stikwerk niet verplicht"

Nadine


Inspiratie genoeg... Dus denk er even over na, ga snel aan de slag en leef je lekker uit! Je hebt tot en met zaterdag 11 augustus 12.00 uur de tijd om mee te doen.

Wij kunnen niet wachten om jullie creaties te bewonderen, veel plezier!
Willen jullie bij je kaart vermelden wiens kaart je hebt gelift?

Cornelie, José, Marjan en Nadine


48 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie jubileum!! Erg leuke kaarten, nu nog even denken welke ik ga liften!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd !!! Ik heb dan niet alle challenges mee gedaan maar het was altijd erg leuk om te zien wat iedereen er van maakt. Ik ga deze keer zeker proberen een kaartje te liften.
    Zet 'm op, hopelijk gaan jullie nog erg lang door !!!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het eerste jubileum. Ik hoop dat er nog vele mogen volgen.
    Wat een super kaarten hebben jullie gemaakt om te mogen liften. Ik maakte altijd graag kaarten na en ben blij dat ik er nu via jullie blog een naam voor heb gevonden. En hier natuurlijk nog meer inspiratie op kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    Wat een leuk Super Lift Spektakel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dames van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van de liftchallenge blog
    het zijn super voorbeelden die jullie hebben gemaakt
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met dit jubileum.
    Wat een superleuke voorbeelden hebben jullie gemaakt!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal Gefeliciteerd met dit jubileum en de voorbeelden zijn allemaal heel mooi. Moeilijk om te leizen welke we gaan liften.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte Gefeliciteeerd!
    en dat we nog vele jaren van dit gezellige challenge blog mogen genieten!
    Jullie zijn altijd zo enthousiast en dat werkt door bij iedereen die jullie blog bezoekt en met de challenges meedoet, Bedankt hiervoor!

    Superleuk om nu zo'n schitterende voorbeeld kaart van jullie te liften, met dit mooie jubileum!

    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer 1 jaar . .wat gaat dat snel zeg. Ik doe niet zo vaak mee, maar kom toch regelmatig kijken naar de liftkaarten, leuk om te zien hoe verschillend de kaarten zijn, die toch allemaal een beetje hetzelfde zijn. Prachtige liftkaarten hebben jullie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan. Tjemig al een jaar voorbij weet nog precies wanneer jullie begonnen. Hele mooie voorbeeldkaarten dus maar snel aan de slag wat een leuke challenge zo. Enne hopelijk nog heel wat jaartjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie Jubileum!!!
    Een leuk idee een Super Lift spektakel ,wil zeker wat liften maar jullie maken het wel moeilijk met vier van die super leuke kaarten .
    Nogmaals van harte en op naar het eerste lustrum !!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met jullie jubileum. Leuk dat het zo klein begon, maar al zo snel groter is geworden. Ik vind het ook erg leuk dat jullie DT zo divers is, er komen elke weer zulke verschillende, maar stuk voor stuk mooie creaties tevoorschijn! Ik heb jullie nog niet zo heel lang geleden ontdekt, maar ben helemaal fan. Dus ik ga zeker ook weer lekker aan de freubel met jullie liftkaarten. Maar ja... welke als eerste... leuke uitdaging! Op nog vele gezellige en creatieve liftjaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een gave uitdaging! gefeliciteerd met jullie jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag. Hoop dat er nog heel veel gaan volgen!
    Wat een feestelijke en super leuke challenge hebben jullie er van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. GEFELICITEERD met jullie 1 jarig bestaan en hopelijk blijft het blog nog heel lang bestaan. Prachtige voorbeelden, mmmmm eens kijken of ik mee kan doen en welke ik na gemaken.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat ik dit weekend nog wat tijd heb om mee te doen! Op naar het tweejarig bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met het jubileum. Leuk he, als je wat verzint, dat het dan zo aanslaat! Ik heb het eerste kaartje BIJNA klaar. Zal wel niet moeilijk te raden zijn met welk kaartje ik begon, hihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte GEFELICITEERD meiden.
    Gek dat ik nog nooit mee heb gedaan.
    Ik ben eerst jullie volger geworden en ik wil heel graag mee gaan doen.
    Het is nooit te laat om je te bekeren!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw geweldig!!
    Dat betekend dat ik al een jaartje meespiek.
    En helaas veel te weinig mee doe.
    MAAR we gaan vanavond lekker aan de slag en eens proberen ze alle 4 te liften ;-)
    Moet je ze dan ook apart linken?
    Of gewoon in een blog bericht zetten en dan linken?

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meer mee gaat doen en dat je nu zeker meedoet! Je hoeft ze niet in 1x te linken hoor. Doe maar wat jij makkelijk vindt.

      Verwijderen
  20. Wat een mooie kaarten. Ook bij de eerdere challenges! Ik ben vorige week mijn eigen blog begonnen en mijn eerste challenge is dus die van jullie. Ik hoop dat jullie mijn inzending kunnen waarderen.

    liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantastisch meiden, dat jullie dit al binnen een jaar zo groots hebben weten te maken! Gefeliciteerd!
    Enne... ik doe mee, en wel alle 4 keren, kon niet kiezen! Jullie hebben weer supermooie voorbeelden gemaakt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. HARTELIJK GEFELICITEERD met jullie blogjubileum.
    Een top idee van Cornelie en Nadine!
    Met Jose en Marjan als aanwinst hebben jullie een geweldig team! Met altijd leuke kaarten, super prijzen en top voorbeelden door jullie gemaakt!
    Ook de bloglayout is gaaf. Ga zo door, dames!!!

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb mijn bijdrage zojuist 'gepost'. Heel leuk om te doen, maar wel zoeken naar het juiste papier en stempels enz..

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi dames volgende week plaats ik mijn bijdragen.
    Het is prima gelukt!
    Wat een enige uitdaging is dit.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan. Veel succes verder! Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi dames mijn eerste liftkaartje is gelinkt aan dit blog. Morgen de 2e.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,
    Ben achter mijn naam vergeten te zetten dat ik de kaartjes van Marian en Nadine heb gelift. Dus vandaar nog even een berichtje.
    Gefeliciteerd met jullie jubileum, op naar een nieuw creatief jaar voor het blog.
    Groetjes Saskia (NR 25)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan.
    En het is gelukt om ze alle 4 te liften.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan.
    Sorry vor het ongemak maar heb de andere kaarten ook gelift dus nogmaals een link gemaakt hiervoor
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi dames mijn 2e kaartje heb ik gelinkt.
    Donderdag de volgende lift.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mijn tweede kaartje staat er nu ook bij, wat een werk was dat zeg.
    Nu nog twee te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dames gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag.
    Ik heb vast één kaartje gelift en ga proberen om er zeker nog ééntje te doen.
    Ga vooral door zoals jullie het nu doen, ik blijf wel komen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou jullie jubileumliftchallenges zijn een groot succes. prachtig om te zien dat er veel gewoon 4 kaarten hebben gemaakt. Word nog een harde dobber om daar straks een winnaar uit te kiezen, pfffff.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nogmaals gefeliciteerd!
    Eigenlijk wilde ik niet meedoen, omdat ik al een potentiele winnaar zag (zie). Toen ik zondag bij Dora was, ontstond er toch ineens een kaart, gelift op Nadine's voorbeeld. En een van Cornelie erachter aan. Die plaats ik morgen.
    Nu nog de uitdaging om Marjan en Jose te liften (-:
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle kaartjes tot nu toe vinden wij prachtig, van al onze lifts, maar... een winnaar hebben wij nog geen van allen. Dus zou het echt erg leuk zijn als je de andere twee ook nog deed! Succes! :)

      Verwijderen
  35. Wow, het is me gelukt alle vier de kaartjes te liften. Jullie hebben er op deze manier een enorme uitdaging van gemaakt en ik ben trots op mezelf dat het geluk is. Al ben ik niet met alle kaartjes 100% tevreden, ik heb ze wel alle maal kunnen doen en daar ben ik al blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb de eerste kaart gemaakt! Nog veel succes met jullie challenge want jullie zijn echt goed bezig!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig jubileum! Ik hoop dat er nog vele jaren mogen volgen, jullie challengeblog is uniek en ik mag er graag aan deelnemen als ik de tijd er voor kan vinden. Jullie hebben weer mooie voorbeeld kaarten gemaakt, de eerste lift van Nadine's kaart heb ik gelinkt en hoop dat ik nog tijd krijg voor de rest
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi dames,vandaag is Cornelie aan de beurt. Zojuist heb ik de kaart gelinkt. Bedankt voor jullie leuke reacties.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. De 2de lift is ook gelukt om te maken. Hij staat erbij.
    Wens jullie succes met winnaars zoeken hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oeps, bijna weer vergeten om te linken. Mijn variatie op jullie kaarten, Jose en Marjan, zijn te vinden op mijn blog.

    Wat leuk dat er zo veel enthousiaste deelnemers zijn! Veel succes met het kiezen van de winnaars, geen makkelijke keus, denk ik

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Toch nog de kaart van Marjan ook gelift en bijzonder leuk om te doen weer!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo DT
    Het was een hele klus maar mijn 4 kaartjes zijn klaar en staan gelinkt op jullie blog, alleen ik heb er niet bij vermeld dat er 4 waren,
    maar ik denk dat jullie dat wel zien als je ze komt bekijken.
    Het was in ieder geval heel erg leuk om te doen.
    de groetjes en een heel fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi dames mijn laatste kaartje heb ik gelinkt.
    Ik heb er voor mijzelf echt een feestje van gemaakt. Ik bedank jullie voor de gelegenheid die jullie gaven om dit feestje mee te vieren.
    Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh, net weer terug in het (blog)land zie ik dat ik een geweldig liftspektakel heb gemist! Wel balen dat ik nu net aan deze niet mee heb kunnen doen! Jullie krigen in elk geval nog een eervolle vermelding met link op mijn blog, en wat fantastisch om te zien dat er zoveel enthousiaste deelnemers zijn! Geniet ervan dames en ga zo door! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen